UD-VI-WAG/65/18 zakup asorymentu biurowego

Wprowadził:
Mariola Piekarska
Mariola Piekarska
(22) 44 35 185
, 6 grudnia 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-12-27 13:49:09

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 10 Grudzień 2018 14:00

wygrała firma: COMPSET Piotr Janiszewski i Wspólnicy ul. Górczewska 228/83, 01-460 Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 1890,2 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

 

Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy zaprasza do składania ofert na zakup n/w asortymentu biurowego wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem na koszt Sprzedawcy w miejsce wskazane przez Zamawiającego spełniające następujące parametry:

1.   Podkładka pod mysz i pod nadgarstek

 

  • z antypoślizgową podstawą zapobiegającą przesuwaniu się podkładki po powierzchni biurka,
  • wypełniona żelem podkładka pod nadgarstek,
  • o wymiarach pod mysz i nadgarstek około 200 x 235 x 25 mm,
  • zakup jednorazowy w ilości 15 sztuk.

 

 2. Podkładka pod nadgarstek Fellowes Crystal

 

  • wykonana z przezroczystego materiału,
  • podkładka żelowa pomagająca utrzymać nadgarstek w prawidłowej pozycji w trakcie pracy przy komputerze,
  • z antypoślizgową podstawą zapobiegającą przesuwaniu się podkładek po powierzchni biurka,
  • przeznaczona do pracy z myszką, przy tablecie, kalkulatorze, kasie fiskalnej,
  • wymiary 122 x18 x 88 mm,
  • zakup jednorazowy w ilości 15 sztuk.

 

3. Podkładka na biurko Leitz

 

  • krystaliczna, przeźroczysta mata chroniąca powierzchnię biurka,
  •  wyprodukowana z wysokiej jakości folii PCV o grubości 1 mm, odpornej na zarysowania,
  • zaokrąglone krawędzie,
  • wymiary 500 x 650 mm,  
  • zakup jednorazowy w ilości 30 sztuk.

 

Informacje dodatkowe:

 

  1. Kupujący będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Kupujący nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  3. Kupujący udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i uzyskaniu akceptacji Burmistrza.
  4. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  5. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Oferenta zostanie zamieszczona na stronie internetowej Kupującego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  6. Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  7. Kupujący zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  9. Kupujący zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Kupującego.
  10. W przypadku uchylenia się wybranego Oferenta od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Oferentem, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  11. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego


Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 7 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.