UD-VI-WAG/48/18 - SPRZEDAŻ I MONTAŻ VERTICALI ORAZ ROLET DO POMIESZCZEŃ BUDYNKU URZĘDU DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M.ST. WARSZAWY PRZY ULICY GROCHOWSKIEJ 274 W WARSZAWIE

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 6 listopada 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-11-20 09:22:27

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 13 Listopad 2018 16:00

wygrała firma: ROL BEST - Robert Ptasiński, ul. Orzeszkowej 23, Sulejówek

oferta opiewała na kwotę: 4990,48 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

ZAPYTANIE OFERTOWE NA SPRZEDAŻ  I MONTAŻ VERTICALI ORAZ ROLET W KASETACH NA OKNACH W POMIESZCZENIACH BUDYNKU URZĘDU DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M.ST. WARSZAWY PRZY ULICY GROCHOWSKIEJ 274  W WARSZAWIE.

 

1) Przedmiotem zamówienia jest:

   a) demontaż i utylizacja obecnie zainstalowanych verticali,

b) sprzedaż i montaż w każdym skrzydle rolet w kasecie wraz z prowadnicami w kolorze ecrue   z materiału niepalnego z metalowym łańcuszkiem w oknach o następujących wymiarach:   3 szt. okien 240 cm x 190 cm otwieralnych czteroskrzydłowych oraz 6 szt. okien o wymiarach ok. 170 cm x 140 cm  otwieralnych dwuskrzydłowych.

         c)   sprzedaż i montaż w czterech oknach czteroskrzydłowych o wymiarach ok. 240 cm x 190 cm verticali w kolorze białym z materiału shantung, niepalnego,

         d) dostarczenie niezbędnych atestów dotyczących przedmiotu zamówienia,

2)     Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej do dnia terminu składania ofert (włącznie) w godzinach 08.30-14.30 (od poniedziałku do piątku) w dni robocze. Udział w wizji lokalnej należy zgłosić osobie wskazanej do kontaktu.

3)     Organizacja prac:

a) Wykonawca będzie prowadził prace w sposób niezakłócający bieżącego funkcjonowania Urzędu. Zamawiający przewiduje wykonywanie przedmiotu umowy tylko w godzinach funkcjonowania Urzędu,

b) uporządkowanie na bieżąco terenu wykonywania robót,

c) zabezpieczenie terenu prac oraz prowadzenie prac zgodnie z przepisami bhp i ppoż.


Termin i warunki wykonania zamówienia

  • miejsce realizacji zamówienia – pomieszczenia na II i III piętrze znajdujące się w budynku Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie,
  • termin wykonania – do 07.12.2018 r.


Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.


Warunki udziału w postępowaniu

Zamawiający w postępowaniu będzie rozpatrywał tylko oferty w których Wykonawca osobiście dokona wizji lokalnej oraz pomiary w celu montażu przedmiotu zamówienia.


 Przygotowanie oferty

   W przesłanej ofercie  należy uwzględnić kwotę brutto realizacji całości zamówienia. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. koszty demontażu obecnych verticali i montaż nowych rolet i verticali oraz uporządkowania pomieszczenia.



 Kryteria i warunki wyboru Wykonawcy

Podstawowym kryterium oceny oferty będzie stanowić cena.


Informacje dodatkowe

a)    w celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu z właściwym oferentem w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty,

b)   zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania,

c)    zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem,

d)   wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę,

e)   zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy,

f)     zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza,

g)    po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie,

h)   zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenia bez podawania przyczyn,

i)      zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert,

j)     zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert,

k)    zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny,

l)      zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu,

m) zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego,

n)   w przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

o)   w sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.

 

Termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze z zastosowaniem mechanizmyu podzielonej płatności.

Osoba do kontaktu

Krzysztof Parzych – p.o. Kierownik, tel. 224435184

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.