- Home »
- Archiwum »
- Archiwum »
- Październik »
- UD-VI-PRD/WOŚ/52-54/18 Stała eksploatacja i konserwacja ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. : Motorowej/Ostrzyckiej, Grenadierów 51/59, Walecznych 59 w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2020 r.
UD-VI-PRD/WOŚ/52-54/18 Stała eksploatacja i konserwacja ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. : Motorowej/Ostrzyckiej, Grenadierów 51/59, Walecznych 59 w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2020 r.
Zapytanie o ofertę
Oferty przyjmowane były
do dnia: 12 Listopad 2018 23:00
wygrała firma: Ujęcie Motorowa/Ostrzycka i ujęcie Grenadierów 51/59 - OBERON Dorota Karbowiak-Pędzik, Ujęcie Walecznych 59 -Zakład "Hydro-bud" Anna Batóg
oferta opiewała na kwotę: 0 zł brutto.
Zwycięskie oferty:
Ujęcie Walecznych 59
Zakład „HYDRO-BUD” Anna Batóg
|
ul. Czerwińska 9 03-661 Warszawa |
|
Oferta wybrana |
Ujęcie Grenadierów 51/59
OBERON Dorota Karbowiak-Pęzik
|
Al. Wyszyńskiego 51/90 94-47 rszawa
|
|
Oferta wybrana |
Ujęcie Motorowa/Ostrzycka:
1. |
OBERON Dorota Karbowiak-Pęzik
|
Al. Wyszyńskiego 51/90 94-047 Warszawa
|
|
Oferta wybrana |
Lp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 | UD-VI-PRD/WOŚ/52-54/18 Stała eksploatacja i konserwacja ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. : Motorowej/Ostrzyckiej, Grenadierów 51/59, Walecznych 59 w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2020 r. Warszawa, dnia 31 października 2018 r.
Zapytanie ofertowe nr UD-VI-PRD/WOŚ/52-54/18
Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy składa zapytanie ofertowe na: „Wykonanie czynności, które umożliwią stałą eksploatację i konserwację ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanych w Warszawie przy ulicach: Motorowej/Ostrzyckiej, Grenadierów 51/59, Walecznych 59 w okresie od 1.12.2018 r. do 30.11.2020 r.”, a w szczególności na:
Zakres prac przewidzianych do wykonania w każdym ujęciu i warunki wykonania przedmiotu zapytania ofertowego przedstawia wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący zał. nr 1 do niniejszego zapytania, przy czym Zamawiający przewiduje zawarcie trzech umów tj. dla każdego ujęcia odrębnej umowy. Każdy oferent może złożyć oferty na wykonanie przedmiotu umowy w zakresie jednego, dwóch lub trzech ujęć wody oligoceńskiej. Oferta cenowa powinna być złożona dla każdego ujęcia osobno i uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia dla danego ujęcia. W kalkulacji oferty w zakresie łącznego wynagrodzenia ryczałtowego miesięcznego prosimy uwzględnić koszty materiałów eksploatacyjnych dla każdego ujęcia, wymienionych w załączniku nr 3 do projektu umowy (odmienny dla każdego ujęcia). Dodatkowo wymagane jest aby: - osoba sprawująca nadzór nad realizacją przedmiotu zapytania ofertowego posiadała wyższe wykształcenie i uprawnienia budowlane adekwatne do jego zakresu oraz przynależała do właściwej izby samorządu zawodowego, - przynajmniej jeden pracownik winien posiadać uprawnienia do wykonywania napraw elektrycznych do 1 kW, - osoby wykonujące prace objęte przedmiotem zapytania ofertowego winny posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych. Kopie wymaganych uprawnień i dokumentów proszę dołączyć do składanych ofert oraz parafować przedłożony wraz z niniejszym zapytaniem wzór umowy jako wyraz zapoznania się i zaakceptowania postanowień umowy.
Do oferty należy dołączyć także:
1. Wypis z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej; 2. Wyliczenie, oferowanej wartości stawki roboczogodziny wraz z podaniem pozostałych składników cenowych: kosztów pośrednich i zysku, które będą stosowane przy wykonywaniu zleceń do umowy, podpisane przez oferenta, według wzoru, stanowiącego zał. nr 2 do niniejszego zapytania. Przed zawarciem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia kopii (skanu) polisy ubezpieczeniowej OC Wykonawcy z tytułu określonej działalności, o której mowa w § 7 projektu umowy na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł. Warunek ten musi być bezwzględnie spełniony przed podpisaniem umowy. Termin złożenia ofert: do dnia 12 listopada 2018 r. Miejsce złożenia ofert: Urząd m.st. Warszawy Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe, ul. Podskarbińska 6 w Warszawie, II piętro pokój 212; lub e-mail: [email protected]
Osoba upoważniona do kontaktu: Beata Maciszewska-Ożóg – Główny specjalista w Wydziale Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe, tel. 22-44-35-500, e-mail: [email protected]
Zasady wyboru najkorzystniejszej oferty: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty będą brane pod uwagę:
Oferty będą porównywane według następującego wzoru:
C1n C2n Gb Ob.= -------- X 80 % + -------- X 15 % + --------------- X 5 % C1b C2b Gn
Treść oferty:
Nazwa Oferenta: .…………………………..………………………………………………………… Adres: ……………………………………..…………………………………………………………… Tel/Fax: ………………………………………………………………………………………………… REGON: ……………………………………………………………………………………………….. NIP: …………………………………………………………………………………………………….. Adres e-mail do korespondencji: ………………………………………………………………….
1) Łączna cena brutto, zawierająca należny podatek VAT miesięcznego wynagrodzenia w formie ryczałtu za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie § 1 ust. 1 lit a i b (a+b) wynosi:…………………………………………………………… (słownie: …………………………………………………………………………………) W tym: a) miesięczna cena brutto ………………………………..………………………………… (słownie: ………...………………………………………………………………………..), za wykonanie bieżącego utrzymania 1 ujęcia i zapewnienie jego nieprzerwanego użytkowania, o którym mowa w § 1 ust. 1 lit. a wzoru umowy, skalkulowana z uwzględnieniem pełnego zakresu prac sanitarno-elektrycznych, przedstawionych w pkt 1 zał nr 1 do wzoru umowy wraz z kosztami zakupów materiałów eksploatacyjnych, wymienionych w zał. nr 3 do umowy (dla właściwego ujęcia opcja a,b,c) z wyłączeniem kosztów zakupów materiałów porządkowych, b) miesięczna cena brutto…………………………………………………………………… (słownie: ……………………….………………………………………………………..), za prace związane z utrzymaniem porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz ujęcia, o którym mowa w § 1 ust. 1 lit. b wzoru umowy, skalkulowana z uwzględnieniem pełnego zakresu prac porządkowych przedstawionych w pkt 1 zał. nr 1 do wzoru umowy wraz z kosztami zakupu materiałów porządkowych wymienionych w zał. nr 3 (dla właściwego ujęcia opcja a, b, c). UWAGA: - miesięczna cena ryczałtowa brutto przedstawiona w pkt a) + miesięczna cena brutto przedstawiona w pkt b) = Miesięczna cena ryczałtowa brutto. 2) Cena stawki roboczogodziny (robocizny) brutto, wyliczona zgodnie z zał. nr 2 do zapytania ofertowego: ………………………………………………………………… (słownie: ……………………………………………………………………………………...) 3) Oferowany czas podjęcia interwencji (nie dłużej niż 90 minut) ………………………………………………………….. minut. 4) Okres gwarancji na wykonywane roboty (nie krótszy niż 24 miesiące) ……………………miesięcy. Wszystkie ceny brutto podano z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 2. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią wzoru umowy zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.
3. Oferuję termin realizacji zamówienia zgodnie z postulowanym przez Zamawiającego tj.: od 01.12.2018 r. do 30.11.2020 r.
4. Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym
Załączniki:
a) ………………………………………………….……………………………………… b) ……………………………………………………………….………………………… c) …………………………………………………………………………………………. d) ………………………………………………………………….………………………
4. Wypis z KRS lub CEIDG
…………………………………………………. …………………………………………………………… (Data, miejscowość) (Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej, pieczęć wykonawcy) |