UD-VI-WAG/44/18 - wykonanie druku Zwrotne Potwierdzenie Odbioru / Ordynacja podatkowa

Wprowadził:
Mariola Piekarska
Mariola Piekarska
(22) 44 35 185
, 16 października 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-11-08 09:07:11

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 22 Październik 2018 16:00

wygrała firma: IWOBART Iwona Chyrzewska ul. Fabryczna 21A, 11-040 Dobre Miasto

oferta opiewała na kwotę: 4797 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy zaprasza do składania oferty na  wykonanie druku Zwrotne Potwierdzenie Odbioru / Ordynacja Podatkowa wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem na koszt własny spełniający n/w parametry techniczne:

  • gramatura papieru: papier offset BD 140 - 200 g/ m2,
  • całość druku, tj. część środkowa plus listwa boczna 100 x160 mm,
  • listwy po obu stronach,
  • perforacja pionowa pozwalająca na wyrywanie środkowej części druku bez jego uszkodzenia,
  • wymiary druku100 x140 mm(część środkowa bez listew bocznych),
  • pasek kleju10 mmgwarantujący przyczepność do różnego rodzaju podłoża w zróżnicowanym zakresie temperatur zabezpieczony osłoną.
  • druki powinny być zapakowane w pudełkach po 1.000 - 2.000 sztuk.
  • zakup jednorazowy w ilości 100.000 sztuk.

W załączeniu skan druku z naniesionymi zmianami tj.

1.Po tekście Ordynacja podatkowa nanieść zmianę: (Dz. U z 2018 r., poz. 800 j.t)

2.Poniżej po prawej stronie gdzie widnieje (nazwa i adres nadawcy przesyłki) należy wstawić tekst wytłuszczonym drukiem:

   Urząd Miasta Stołecznego Warszawy

   Urząd Dzielnicy Praga-Południe

   Wydział Budżetowo-Księgowy

   ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa

   tel./fax 22 44 35 283

Wzór

Informacje dodatkowe:

  1. Kupujący będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Kupujący nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  3. Kupujący udzieli zamówienia Sprzedawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i uzyskaniu akceptacji zarządu dzielnicy.
  4. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  5. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Oferenta zostanie zamieszczona na stronie internetowej Kupującego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  6. Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  7. Kupujący zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  9. Kupujący zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Kupującego.
  10. W przypadku uchylenia się wybranego Oferenta od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Oferentem, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  11. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 20 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.