UD-VI-WAG/35/18 Zakup druków

Wprowadził:
Mariola Piekarska
Mariola Piekarska
(22) 44 35 185
, 1 października 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-10-25 10:28:44

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 04 Październik 2018 14:00

wygrała firma: GRAF - SYSTEM Sp. jawna ul. Śląska 47A, 93-237 Łódź

oferta opiewała na kwotę: 378,23 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy zaprasza do składania ofert na zakup niżej wymienionych druków wraz z dostawą, rozładunkiem i wniesieniem na koszt własny do siedziby Kupującego.

 1.   "Polecenie księgowania" o parametrach:

  • format  A5 (210 x 148 mm), 
  • samokopiujący,
  • jednostronny (oryginał + kopia),
  • opis druku - w języku polskim
  • bloczek klejony a w bloczku 80 kartek,
  • przód i koniec okładki wykonany z kartonu 300 g.
  • zakup jednorazowy ilości 100 bloczków.

 2.   „Dowód wypłaty” o parametrach:

  • format A6 (148 x 105 mm),
  • samokopiująca,
  • dowolna ilość kopii (wszystkie białe), nadruk zielony,
  • opis druku - w języku polskim,
  • bloczek klejony a w bloczku 80 kartek,
  • przód i koniec okładki wykonany z kartonu 300 g.
  • zakup jednorazowy ilości 50 bloczków.

 3. „ Rozliczenie zaliczki” o parametrach:

  • format A6 (98 x 140 mm),
  • niekopiujący,
  • dwustronny,
  • dowolna ilość kopii (wszystkie białe), nadruk czerwony,
  • opis druku - w języku polskim,
  • bloczek klejony a w bloczku 40 kartek,
  • przód i koniec okładki wykonany z kartonu 300 g.
  • zakup jednorazowy ilości 50 bloczków.

Informacje dodatkowe:

  1. Kupujący będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Kupujący nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżcymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  3. Kupujący udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i uzyskaniu akceptacji Burmistrza.
  4. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  5. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Oferenta zostanie zamieszczona na stronie internetowej Kupującego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  6. Kupujący zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  7. Kupujący zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  9. Kupujący zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Kupującego.
  10. W przypadku uchylenia się wybranego Oferenta od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Oferentem, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  11. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 14 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.