UD-VI-WAG/34/18 Zakup mebli biurowych

Wprowadził:
Małgorzata Chrzanowska
Małgorzata Chrzanowska
(22) 44 35 221
, 1 października 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-10-12 15:31:58

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 08 Październik 2018 14:00

wygrała firma: REGMEB ul. A. Mickiewicza 29 40-085 Katowice

oferta opiewała na kwotę: 40270,2 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Zakup mebli biurowych

Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy składa  zapytanie  ofertowe  na  dostawę i montaż  fabrycznie  nowych  mebli  biurowych do budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie.                                                                            W ramach przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wycenę mebli wyszczególnionych w załączniku nr 1 biorąc pod uwagę opis techniczny mebli, wykonanie, transport, rozładunek, wniesienie do miejsca przechowania oraz przeniesienie i montaż nowych mebli biurowych oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w późniejszym terminie ustalonym przez Zamawiającego do poszczególnych pomieszczeń. Przed montażem nowych mebli konieczne jest usunięcie mebli starych, znajdujących się w pomieszczeniu przez Wykonawcę.

W przypadku blatów konieczny jest osobisty pomiar przed rozpoczęciem produkcji.

Na przedmiot zamówienia należy udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia protokólarnego odbioru końcowego.

Do faktury należy załączyć atest lub certyfikat oraz dokument świadczący o zgodności wyrobu z podstawowymi wymaganiami UE.

 Szczegóły zamówienia określone zostały w projekcie umowy – załącznik nr 2 i opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1. W projekcie umowy określono ponadto czas i miejsce realizacji zamówienia, obowiązki Wykonawcy, formę i sposób wynagrodzenia, zasady naliczania ewentualnych kar umownych, warunki odstąpienia/rozwiązania umowy.

 Oferty należy składać w tabeli znajdującej się w załączniku nr 3.

Oferty proszę składać w terminie do dnia 08.10.2018 r. do godziny 14:00 .

Terminem wykonania zamówienia jest 21 dni kalendarzowych  od dnia podpisania umowy przez  Wykonawcę.

Odpowiedzi proszę udzielić na adres:   

e-mail:  [email protected] 

tel.: (022) 44 35 211

załącznik nr 1

załącznik nr 2

załącznik nr 3


Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.