1 |
umowa
Szanowni Państwo,
iminiu Wydziłu Administracyjno - Gospodarczego zwracam się z prośbą o złożenie ofert NA DOSTAWĘ I MONTAŻ REGAŁÓW JEZDNYCH Z NAPĘDEM RĘCZNYM DO ARCHIWUM DELEGATURY BIURA ADMINISTRACJI I SPRAW OBYWATELSKICH W BUDYNKU URZĘDU DZIELNICY PRAGA-POŁUDNIE M.ST. WARSZAWY PRZY ULICY GROCHOWSKIEJ 274 W WARSZAWIE
Rozpoznanie cenowe o wartości poniżej 30 000 euro zgodnie z art. 4 pkt 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm.)
1. Prowadzący rozpoznanie Wydział Administracyjno-Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Grochowska 274 Warszawa.
2. Określenie przedmiotu rozpoznania 1) Przedmiotem zamówienia jest: - demontaż obecnie używanych regałów i ułożenie w miejsce wskazane przez Zamawiającego, - przygotowanie posadzki pod montaż nowych regałów przesuwnych, - sprzedaż, dostarczenie, zamontowanie oraz uruchomienie fabrycznie nowych regałów przesuwnych z napędem ręcznym (poruszany za pomocą korby), - położenie w ciągach komunikacyjnych wykładziny heterogenicznej lub ułożenie płytkami typu gres. - drobne naprawy ubytków w tynku i rurach w otulinie gipsowej, - dwukrotne malowanie pomieszczenia białą farbą lateksową sufitu, rur i ścian wraz z ich gruntowaniem. - dwukrotne malowanie trzech par drzwi wejściowych białą farbą olejną, - dwukrotne malowanie 4 szt. grzejników białą farba olejną. 2) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do zaproszenia, 3) rzut pomieszczenia archiwum został zawartym na rysunku stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania, 4) zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej do dnia terminu składania ofert (włącznie) w godzinach 08.30-14.30 (od poniedziałku do piątku) w dni robocze. Udział w wizji lokalnej należy zgłosić osobie wskazanej do kontaktu. 6) organizacja prac: a) wykonawca będzie prowadził prace w sposób niezakłócający bieżącego funkcjonowania Urzędu. Zamawiający przewiduje wykonywanie przedmiotu umowy w godzinach, po godzinach funkcjonowania Urzędu oraz w dni wolne od pracy (sobota, niedziela), b) uporządkowanie terenu wykonywania robót, zaplecza, terenów sąsiadujących, do daty protokolarnego odbioru przedmiotu umowy, c) zabezpieczenie terenu prac oraz prowadzenie prac zgodnie z przepisami bhp i ppoż.
3. Termin i warunki wykonania zamówienia 1) miejsce realizacji zamówienia - pomieszczenia piwniczne znajdujące się w budynku Urzędu m. st. Warszawy Dzielnica Praga Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie. 2) termin wykonania – 01.10-30.11.2018 r. 4. Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Warunki udziału w postępowaniu 1) zamawiający w postępowaniu będzie rozpatrywał tylko oferty w których zaproponowana ilość metrów bieżących półek powstała w wyniku montażu regałów nie będzie mniejsza niż 1100 mb. 2) regały z uwagi na oświetlenie i względy bezpieczeństwa powinny być ustawione prostopadle do okien i przesuwane na szynach wzdłuż pomieszczenia. 3) w ofercie należy uwzględnić rozstawy półek w następujących proporcjach: 227 mm – 90%, 327 mm – 10%.
6. Przygotowanie oferty 1) w przesłanej ofercie należy uwzględnić kwotę brutto realizacji całości zamówienia. Cena musi być podana w PLN cyfrowo i słownie, zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku oraz być wartością brutto. Cena musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacja przedmiotu zamówienia, tj. koszty przygotowania posadzki, demontażu starych regałów, transportu, wniesienia, montażu, sprawdzenia i uruchomienia nowych regałów, położenie wykładziny lub płytek typu gres, pomalowania sufitu, grzejników, ścian i drzwi, drobne naprawy ubytków oraz uporządkowania pomieszczenia, 2) w ofercie należy podać ilość mb półek powstałych w wyniku montażu regałów jezdnych, 3) do ofert należy załączyć rysunek zaproponowanego rozwiązania w formie graficznej, z którego będzie wynikać sposób rozmieszczenia regałów – rzut poziomy regałów.
7. Kryteria i warunki wyboru Wykonawcy Podstawowym kryterium oceny oferty będzie stanowić cena.
8. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonanie umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, 2) przestrzeganie przepisów przeciwpożarowych i ochrony mienia, obowiązujących na terenie budynku oraz zapoznanie się z treścią instrukcji bezpieczeństwa pożarowego i przestrzeganie jej postanowień, 3) zorganizowanie i zabezpieczenie zaplecza we własnym zakresie, w szczególności zabezpieczenie wejść i terenu robót przed dostępem osób trzecich, 4) wykonanie robót przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia zawodowe oraz prowadzenie ich zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami i normami, 5) na każde żądanie Zamawiającego przerwanie robót i zabezpieczenie terenu robót, 6) przejęcie od Zamawiającego terenu budowy, zabezpieczenie terenu robót pod względem przepisów bhp i ppoż. a także ponoszenie odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy. Wykonawca od protokólarnego przejęcia terenu robót do chwili uporządkowania terenu ponosi całkowitą odpowiedzialność za szkody wynikłe na tym terenie lub powstałe w związku z wykonywaniem umowy, 7) realizowanie robót w sposób jak najmniej uciążliwy dla funkcjonowania Urzędu, 8) zabezpieczenie ciągów komunikacyjnych, pomieszczeń i mienia Urzędu przed zniszczeniem, zapyleniem lub trwałym zabrudzeniem, 9) sprzątanie na bieżąco miejsc wykonywania prac, 10) uzgodnienie z Zamawiającym miejsca gromadzenia odpadów i śmieci powstałych w wyniku wykonywania robót, ich wywozu i ponoszenie opłat z tego tytułu. Wykonawca musi posiadać dokumenty potwierdzające przyjęcie odpadów przez składowiska i dokonanie stosownych opłat, 11) zorganizowanie zaplecza budowy i zabezpieczenie we własnym zakresie odpowiednich warunków socjalnych dla pracowników zatrudnionych przy wykonaniu przedmiotu umowy oraz sprawowanie dozoru mienia na terenie robót we własnym zakresie i na własny koszt, 12) po zakończeniu budowy w terminie ustalonym przez Zamawiającego w protokole odbioru, uporządkowanie zaplecza, terenów sąsiadujących, usunięcie wszelkich urządzeń związanych z pracami, pozostałości materiałów, gruzu i śmieci, 13) usunięcie wszystkich ewentualnych kolizji występujących na terenie robót i pokrycia kosztów z tym związanych, 14) przeprowadzenie przed odbiorem przewidzianych w przepisach prób i sprawdzeń urządzeń oraz instalacji na koszt własny, 15) przedstawienie na żądanie Zamawiającego zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że produkty będące przedmiotem zamówienia odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, na koszt Wykonawcy, 16) ponoszenie odpowiedzialności za działania podwykonawców jak za działania własne, 17) usuwanie wad w wyznaczonym terminie w czasie trwania budowy oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi. 18) Wykonawca będzie prowadził prace w sposób niezakłócający bieżącego funkcjonowania Urzędu. Zamawiający przewiduje wykonywanie przedmiotu umowy w godzinach, po godzinach funkcjonowania Urzędu oraz w dni wolne od pracy (sobota, niedziela). 19) W celu zapewnienia łączności, Wykonawca będzie dysponował telefonem o nr ………………… oraz pocztą elektroniczną o adresie: ……………………………………. 20) W przypadku zgłoszenia naprawy przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na teren obiektu w terminie 7 godzin od chwili zgłoszenia i dokonać naprawy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 21) Zgłoszenia naprawy będą następowały na podany ust. 19 adres poczty elektronicznej. 22) W przypadku zwłoki Wykonawcy w dochowaniu terminów umownych wykonania napraw i innych zleceń, Zamawiający może zlecić wykonanie prac osobie trzeciej na koszt Wykonawcy, po uprzednim powiadomieniu Wykonawcy o możliwości skorzystania z tego prawa. 9.Informacje dodatkowe a) w celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert, Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontaktu z właściwym oferentem w celu uzupełnienia lub doprecyzowania oferty, b) zamawiający nie ma możliwości zaliczkowania, c) zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem, d) wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę, e) zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy, f) zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, g) z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa, h) po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie, i) zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenia bez podawania przyczyn, j) zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert, k) zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert, l) zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny, m) zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu, n) zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego, o) w przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza. p) w sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
9. Termin składania ofert i ich ocena 1) ofertę należy przesłać do dnia 22 sierpnia 2018 r. do godz. 12.00 na adres Wydział Administracyjno – Gospodarczy Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, bądź przesłać scan oferty drogą elektroniczną, 2) termin płatności: 21 dni kalendarzowych od daty otrzymania faktury. Płatność nastąpi na rachunek bankowy sprzedającego wskazany na fakturze. Za dzień zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku bankowego zamawiającego. Fakturę należy wystawić na: NABYWCA - Miasto stołeczne Warszawa, Plac Bankowy 3/5, 00 – 950 Warszawa, NIP: 525 – 22 – 48 – 481 , ODBIORCA (Płatnik) - Dzielnica Praga – Południe ul. Grochowska 274, 03 – 841 Warszawa 10. Osoby do kontaktu Piotr Kaniewski – Główny Specjalista, tel. 224435522.
11. Załączniki jakie powinien złożyć Wykonawca 1) formularz ofertowy – załącznik nr 3, 2) rysunek zaproponowanego rozwiązania w formie graficznej – rzut poziomy na podstawie załacznika nr 2.
|
|