UD-VI-PRD-WOS/49/2018 Wykonanie przedsięwzięcia realizowanego w ramach Budżetu partycypacyjnego edycji 2018 nr 698 ”Skwer na Starówce Kamionka - zbieg ulic Mińskiej, Bliskiej, Kamionkowskiej”.

Wprowadził:
Jakub Woroniecki
Jakub Woroniecki
, 9 sierpnia 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-08-29 15:05:34

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 23 Sierpień 2018 12:00

wygrała firma: Line Design Małgorzata Chamera - Węska

oferta opiewała na kwotę: 39970 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Przedmiot zamówienia: "Wykonanie przedsięwzięcia realizowanego w ramach Budżetu partycypacyjnego edycji 2018 nr 698 ”Skwer na Starówce Kamionka - zbieg ulic Mińskiej, Bliskiej, Kamionkowskiej”, w ramach którego przewiduje się dwa  etapy :

Etap I

Opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu zieleni na trzech narożnikach terenu znajdującego się u zbiegu ulic: Kamionkowskiej, Mińskiej i Bliskiej, w pobliżu zabytkowych kocich łbów oraz najstarszych kamionkowskich kamienic z końca XIX wieku.

Działki ewidencyjne podlegające opracowaniu to działki :  nr 3, 16/1 (fragment), 85 z  obrębu 3-02-06 (według mapki w załączeniu).

Łączna powierzchnia terenu objętego opracowaniem: 1570 m2.

Założenia do koncepcji zagospodarowania ww. terenu zieleni:

a) dla terenu objętego opracowaniem  na istniejących trawnikach należy zaproponować kompozycje z drzew, krzewów i traw,

b) w koncepcji  zostawić rezerwę miejsca o powierzchni ok. 1 m2 dla planowanego głazu, który ma  upamiętnić 700-lecie Kamionka,

c) w koncepcji należy przewidzieć  nasadzenie  minimum 6 szt. drzew. Sugerowane gatunki to: wiśnia piłkowana Kanzan, robinia pseudoakacja, odmiany jabłoni ozdobnych.  

Wymagane parametry drzew:  korony wykształcone na wysokości 180 -220 cm (PA 180-220) , obwód pnia 16-18 cm na wysokości 100cm,

d) sugerowane  gatunki  krzewów ozdobnych do opracowywanej kompozycji to: śnieguliczka  chanaulta Hancock, tawuła sp., a dla traw  ozdobnych  sugerowany gatunek: rozplenica japońska odm.

Wymagane  parametry krzewów/ traw : rośliny z pojemnika wielkości C3.

e) przy istniejącym krzyżu na terenie opracowania należy przewidzieć  dosadzenie  krzewów bzu. Sugerowany gatunek: bez Meyera Palibin. Wymagany parametr krzewów – krzewy z pojemnika wielkości C3.

f) nie przewiduje się umieszczenia w ramach projektu elementów małej architektury.

Opracowanie  winno być wykonane w skali 1: 500.

ETAP II

Zakup roślin oraz kompleksowe wykonanie robót zagospodarowania zielenią przedmiotowego terenu zgodnie opracowaną koncepcją.

Prace winny być wykonane zgodnie ze sztuką ogrodniczą i obejmować między innymi:

  • zdjęcie istniejącej darni w miejscach zaplanowanych w koncepcji rabat,
  • przygotowanie dołów do posadzenia roślin: dla drzew – wielkości 1m3, dla krzewów  - wielkości minimum dwukrotnej objętości pojemnika,
  • posadzenie roślin w doły zaprawione ziemią urodzajną, a przypadku drzew w czasie sadzenia z zalewaniem dołów wodą,
  • podlanie roślin po posadzeniu,
  • wyłożenie rabat agrowłókniną przymocowaną do podłoża szpilkami,
  • wykorowanie powierzchni rabat warstwą grubości minimum 5 cm,
  • stabilizacja drzew w podłożu przy użyciu 3 szt. palików i taśmy mocującej.

W ramach wykonywanych prac należy projekt oznaczyć w terenie znakiem logo budżetu partycypacyjnego naniesionym na małym głazie  wkomponowanym w zaaranżowaną na terenie opracowania zieleń. Znak logo budżetu partycypacyjnego  winien być wykonany zgodnie z Katalogiem Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, kod QR (Quick Response Code), którego wzór zostanie przekazany wykonawcy w załączeniu do umowy.

Oferent winien zapewnić wykonanie prac przez osoby mające niezbędne doświadczenie zawodowe oraz zgodnie z wiedzą techniczną, przepisami i normami.

2. Termin realizacji zamówienia - postulowany: Etap I do dn. 15-09-2018 r., Etap II do dn. 30-11-2018 r.

3. Miejsce i termin złożenia oferty: Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m. st. Warszawy ul. Podskarbińska 6 03-841 Warszawa lub elektronicznie na adres   [email protected]  Termin składania oferty: do dnia  23-08-2018 r. do godz. 12:00

4. Termin otwarcia ofert: 23-08-2018 godz. 13:00

 5. Warunki płatności: Wynagrodzenie za wykonanie zadania będzie rozliczone ryczałtowo dla Etapu I oraz  kosztorysem wykonawczym dla ETAPU II w oparciu o wykonany i odebrany bez zastrzeżeń zakres prac i ceny jednostkowe zgodnie ze złożoną ofertą, bez względu na zmianę kosztów, która wynikłaby w trakcie wykonania zadania. Należność zostanie przelana na konto Wykonawcy.

Na wykonanie przedmiotu zapytania Zamawiający przeznaczył kwotę brutto: 45000,00 złotych brutto.

 6. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:

  • Anna Andrysiak- Szymańska podinspektor w Wydziale Ochrony Środowiska tel. 22 44 35 501, ul. Podskarbińska 6 Warszawa, II piętro pok. 210.
  • Agnieszka Wernikowska inspektor w Wydziale Ochrony Środowiska tel. 22 44 35 519, ul. Podskarbińska 6 Warszawa, II piętro pok. 210

7. Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Składając ofertę należy podać:

  • cenę netto i brutto opracowania koncepcji (ETAPU I),
  • cenę netto i brutto realizacji projektu (ETAPU II),
  • łączną cenę netto i brutto  ETAPU I i ETAPU II,

 wypełniając formularz oferty, który stanowi załącznik do powyższego zapytania ofertowego i załączając kosztorys ofertowy dla prac ETAPU II.

2

Formularz oferty

Mapa 1

Budzet partycypacyjny - SYSTEM IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.