UD-VI-PRD-WOS/48/2018 Wykonanie przedsięwzięcia realizowanego w ramach Budżetu partycypacyjnego edycji 2018 nr 1934 pn. „Szlak przyrodniczy po Saskiej Kępie – Pomniki Przyrody”.

Wprowadził:
Jakub Woroniecki
Jakub Woroniecki
, 2 sierpnia 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-08-30 09:52:44

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 21 Sierpień 2018 12:00

wygrała firma: BGD - Bartoszewski Piotr

oferta opiewała na kwotę: 12742,8 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Przedmiot zamówienia: Wykonanie przedsięwzięcia realizowanego w ramach Budżetu partycypacyjnego edycji 2018  nr 1934 pn. „Szlak przyrodniczy po Saskiej Kępie – Pomniki Przyrody”, w ramach którego przewiduje się dwa etapy :

Etap I

Opracowanie projektów tablic dla poszczególnych 8 szt. drzew objętych ochroną prawną jako pomnik przyrody (PP), w zakres których wchodzą:

  1. wykonanie projektu tablic informacyjnych dla drzew PP wraz z treścią informacji o poszczególnych egzemplarzach;
  2. wykonanie projektu stelaży do mocowania tablic informacyjnych zawierającego projekt sposobu mocowania ich do podłoża;
  3. wykonanie projektu lokalizacji tablic - poza strefą ochrony drzew PP, w pasach drogowych ulic gminnych Saskiej Kępy .

Wyżej wymieniony projekt, w tym w szczególności: lokalizacja stelaży wraz z tablicami i ich odległości od pozostałych charakterystycznych elementów pasa drogowego i sposób mocowania ich do podłoża należy uzgodnić z Wydziałem Infrastruktury dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy.

Projekt tablic wraz z tekstem informacji o PP, projekt stelaży do tablic oraz projekt lokalizacji  stelaży należy uzgodnić z Biurem Ochrony Środowiska Urzędu m.st. Warszawy, Stołecznym Konserwatorem Zabytków oraz Mazowieckim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków. Na tablicy informacyjnej umieszczony ma być tekst (ok. 100-120 słów) i zdjęcie pomnika przyrody (PP) dostarczone przez Zamawiającego.

Na tablicy powinien również znaleźć się znak logo budżetu partycypacyjnego umieszczony i wykonany zgodnie z Katalogiem Systemu Identyfikacji Wizualnej m.st. Warszawy, kod QR (Quick Response Code), którego wzór zostanie przekazany wykonawcy w załączeniu do umowy.

Uzgodnione projekty tablic informacyjnych, projekt stelaży do mocowania tablic i projekt ich lokalizacji podlegają protokólarnemu odbiorowi przez Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy w ciągu 7 dni od ich złożenia w siedzibie Wydziału Ochrony Środowiska.

ETAP II

Wykonanie 8 szt tablic informacyjnych dla poszczególnych. drzew objętych ochroną prawną jako pomnik przyrody (PP), w tym:

  1. Wykonanie 8 szt. tablic informacyjnych PP wraz z nadrukiem, według zatwierdzonego i odebranego projektu.
  2. Wykonanie 8 szt. stelaży do tablic informacyjnych PP według zatwierdzonego i odebranego projektu.
  3. Mocowanie tablic w stelażach, a następnie ustawienie i montaż tablic w stelażach w miejsca docelowe, w uzgodnionej ich lokalizacji i według zatwierdzonego sposobu mocowania ich do podłoża. Stelaże wraz z tablicami należy posadowić w podłożu w sposób trwały, stabilny i bezpieczny.

Tablice powinny być wielkości preferowanej przez Zamawiającego: 30-40 cm x 60 cm oraz  być zabezpieczone wymienną folią antygraffiti UV, nadruk na tablicach metodą druku solwentowego. Tablice należy zamocować w stelażu pod kątem 45º na wysokości ok.90 cm(umożliwiającej wygodne czytanie tekstu na tablicy). Stelaż i tablice należy wykonać z materiałów nierdzewnych, trwałych i odpornych na akty wandalizmu.

Oferent winien zapewnić wykonanie prac przez osoby mające niezbędne doświadczenie zawodowe oraz zgodnie z wiedzą techniczną, przepisami i normami.

W ramach realizacji umowy Wykonawca będzie miał obowiązek przedłożenia uzgodnień .

Termin realizacji zamówienia - postulowany: Etap I do dn. 30.09.2018r. Etap II do dn. 30.11.2018r. (nieprzekraczalny termin  realizacji przedmiotu zapytania – 28.12.2018 r.)

Miejsce i termin złożenia oferty: Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m. st. Warszawy ul. Podskarbińska 6 03-841 Warszawa lub elektronicznie na adres   [email protected]  

Termin składania oferty: do dnia 21.08.2018 r. do godz. 15.00

Termin otwarcia ofert: 22.08.2018 r. do godz. 12.00

Warunki płatności: Wynagrodzenie za wykonanie zadania będzie rozliczone kosztorysem wykonawczym w oparciu o wykonany i odebrany bez zastrzeżeń zakres prac i ceny jednostkowe zgodnie ze złożoną ofertą, bez względu na zmianę kosztów, która wynikłaby w trakcie wykonania zadania. Należność zostanie przelana na konto Wykonawcy.

Na wykonanie przedmiotu zapytania Zamawiający przeznaczył kwotę brutto: 13 800, 00 złotych brutto.

Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami: Małgorzata Czerniakowska – główny specjalista w Wydziale Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy, tel. 22 44 35 527 e-mail: [email protected]      

 

Sposób przygotowania oferty: Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. Składając ofertę należy podać:

  • cenę netto i brutto opracowania projektów wraz z uzgodnieniami (etap I),
  • cenę netto i brutto wykonania jednej tablicy informacyjnej wraz z nadrukiem informacji,
  • cenę netto i brutto wykonania jednego stelaża,
  • cenę netto i brutto montażu jednej  tablicy w stelażu i montażu stelaża w terenie  w rejonie PP,
  • cenę netto i brutto wykonania całości przedmiotu zapytania ofertowego czyli ETAPU I i ETAPU II łącznie,
  • termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego z podziałem na etapy,

wypełniając formularz oferty, który stanowi załącznik do powyższego zapytania ofertowego.

 

2

Formularz oferty

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.