UD-VI-PRD-WOS/46/2018 Zakup i dostawa LC-1000-zewnętrzna kamery przemysłowej CCTVZ i 5 szt. zasilaczy PSC 12010 12 V

Wprowadził:
Ewa Langowska
Ewa Langowska
, 25 lipca 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-08-09 09:56:23

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 06 Sierpień 2018 12:00

wygrała firma: Brak ofert

oferta opiewała na kwotę: 0 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Zakup i dostawa LC-1000-zewnętrzna kamery przemysłowej CCTVZ i 5 szt. zasilaczy PSC 12010 12 V

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na zakup i dostawę:

  • LC-1000-zewnętrzna kamera przemysłowa CCTVZ – 1szt.
  • Zasilacze PSC 12010 12 V - 5 szt.

 

Całkowita cena brutto wykonania przedmiotu zamówienia podana przez oferenta jest ceną, która nie może ulec podwyższeniu przez okres obowiązywania umowy, jeżeli zostanie zatwierdzona i przyjęta jako cena realizacji zamówienia przez Zamawiającego.

 Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena 100% .

Urządzenia będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać wymagane prawem aktualne atesty, dopuszczenia i certyfikaty.

 Termin realizacji zamówienia: 31.08.2018 r.,

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:

Pisemnie na adres: Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, lub dostarczyć drogą elektroniczną e-mail na adres: [email protected] lub dostarczyć osobiście do Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy z siedzibą przy  ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie, pok. 212.

  1. Termin otwarcia ofert: 06.08.2018 r.
  2. Warunki płatności: przelew w ciągu 21 dni po wykonaniu i odbiorze usługi.
  3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Ewa Langowska tel. 224435503, adres e-mail: [email protected]

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
  2. Oferta powinna zawierać:

1)    nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..…..

2)    adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….….

3)    NIP. ……………………………………………

4)    Regon ; ………………………………………

5)    nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………………

6)    Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń

7)    Termin realizacji zamówienia ………………………………………………………………………..

8)    Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………

9)    Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ……………………………………………….

10)  Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym

11)  Data sporządzenia oferty ……………………………………………….

12)  Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.*

…………………………………………………….

*niepotrzebne skreślić

 

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.