| 
   Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:   
Przedmiot zamówienia: wykonanie, dostarczenie i montaż zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia będącym załącznikiem nr 1 określającym zasady wykonania i zawieszania budek dla ptaków, opracowanym przez Ogólnopolskie Towarzystwo Ochrony Ptaków, 120 budek lęgowych: 70 szt. typu „A”, 50 szt. typu  „B” na terenie Grochowa w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.Całkowita cena brutto wykonania przedmiotu umowy podana przez oferenta jest ceną, która nie może ulec podwyższeniu przez okres obowiązywania umowy.Oferent winien także zapewnić wykonanie robót zgodnie z wiedzą techniczną, przepisami i normami oraz nadzór osób posiadających niezbędne przygotowanie zawodowe.Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena 100%.Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wymagane prawem aktualne atesty, dopuszczenia i certyfikaty.Termin realizacji zamówienia: 31.08.2018 r.,Miejsce i termin złożenia oferty Wydział Ochrony Środowiskadla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa,lub dostarczyć drogą elektroniczną e-mail na adres: [email protected] lub dostarczyć osobiście do Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie, pok. 21110.  Termin otwarcia ofert: 12.07.2018 r.Warunki płatności przelew w ciągu 21 dni po wykonaniu i odbiorze usługi bez wad.Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami : Ewa LangowskaSposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.Treść oferty:     Formularz ofertowy na dostarczenie i zawieszenie na terenie parków w Dzielnicy Praga-Południe 120 szt. budek dla ptaków oraz wykonanie opracowania ornitologicznego Cena jednostkowa dostarczenia i zawieszenia: 
| Lp. | Typ budki | Ilość sztuk | Cena brutto |  
| 1 | A | 1 |   |  
| 2 | B | 1 |   |              Cena dostarczenia i zawieszenia:        
| Lp. | Typ budki | Ilość sztuk | Cena brutto |  
| 1 | A | 70 |   |  
| 2 | B | 50 |   |  
| 3 | Wszystkie budki razem | 120 |   |      1)    nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..….. 2)    adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….…. 3)    NIP. …………………………………………… 4)    Regon ; ……………………………………… 5)    nr rachunku bankowego ……………………………………………………………………………… Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za: Cenę netto……………… zł (słownie złotych) ………………………………………………………. Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) ……………………………………………………… Cenę brutto…………….... zł (słownie złotych) ……………………………………………………… 6)    Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń 7)    Termin realizacji zamówienia ……………………………………………………………………….. 8)    Okres gwarancji ……………………………………………………………………………………… 9)    Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ………………………………………………. 10)  Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym 11)  Data sporządzenia oferty ………………………………………………. 12)  Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.  Załacznik nr. 1 |