D-VI-WOD/4/2018 Zakup materiałów reklamowych promujących proces budżetu partycypacyjnego 2019 wraz z logowaniem

Wprowadził:
Katarzyna Mól
Katarzyna Mól
, 6 czerwca 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-06-22 09:26:29

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 15 Czerwiec 2018 12:16

wygrała firma: ACME Agencja Reklamowa ul. E. Plater 18 a lok 8, 43-300 Bielsko-Biała

oferta opiewała na kwotę: 6145 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów reklamowych wraz z logowaniem, tj.:

 

  • zestaw piśmienniczy w etui wym. 165 x 49 x 24 mm materiał tworzywo 100 szt
  • pamięć USB 16GB wym. ok 58 x 19 x 11 mm materiał tworzywo-metal 100 szt.
  • długopis z nakładką gumową do ekranów dotykowych materiał metal 500 szt.
  • brelok do kluczy materiał metal 200 szt.
  • torba bawełniana z krótkim uchem 110g/m2 wym. ok 42 x 38 x 0,2 cm 300 szt.
  • notes Notebook 66 kartek z ołówkiem i elastyczna opaska do zamykania 300 szt.

 

Wybrany Dostawca dostarczy materiały reklamowe do Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Grochowska 274 Wydział Organizacyjny pok nr. 3 Transport jest wliczony w cenę artykułów.

 

Zamawiający zastrzega, że ilość materiałów podana powyżej jest ilością ostateczną, służącą do skalkulowania oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy.

 

Ostateczny termin dostawy materiałów reklamowych ustalona zostanie z wybranym Dostawcą.

 

Dostarczone materiały powinny spełniać wymagania jakościowe Polskich Norm, posiadać aktualny atest producenta i świadectwa jakości wymagane przepisami prawa.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

Zamawiający unieważni postępowanie, gdy cena najkorzystniejszej oferty przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

 

2

Termin, miejsce i sposób złożenia oferty

  1. Oferta zawierająca załącznik nr 1 i załącznik nr 2 powinna zostać:
  • złożona w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Dostawa materiałów promujących proces budżetu 
  • partycypacyjnego” w siedzibie Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy przy ul. Grochowskiej 
  • 274, w Wydziale Obsługi Mieszkańców, biuro podawcze - parter budynku 
  • wysłana pocztą elektroniczną na adres e-mailowy osoby prowadzącej postępowanie, 
  • tj [email protected],
  1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, nieścieralnym atramentem lub 
  2. długopisem lub na komputerze. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną.
  3. Termin wpływu ofert do siedziby Zamawiającego upływa w dniu 15 czerwca 2018 r.
  4. Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

3

  1. Kryterium wyboru oferty:

Oferty będą oceniane według jedynego kryterium, którym jest cena brutto. Zamawiający dokona

wyboru Wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę.

 

  1. Warunki płatności:

Płatność zostanie dokonana przelewem na rachunek Dostawcy w ciągu 21 dni po przedstawieniu

prawidłowo wystawionej faktury VAT i stwierdzeniu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia.

 

  1. Osoba do kontaktu:

Informacji dotyczących zapytania udziela Anna Paluch-Bielańska, e-mail:

[email protected], tel.(22) 443 53 94.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.