- Home »
- Do 30000 EURO »
- Wydział Infrastruktury »
- UD-VI-WIR/19/18 Wykonanie projektu przebudowy kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2 w Warszawie.
UD-VI-WIR/19/18 Wykonanie projektu przebudowy kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2 w Warszawie.
Zapytanie o ofertę
Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368
Prosimy o składanie ofert
do dnia: 07 Czerwiec 2018 16:00
zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżejLp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 | UD-VI-WIR/19/18 URZĄD m.st. WARSZAWY Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych Urząd Dzielnicy Praga- Południe o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8 ul. Grochowska 274 03-841 Warszawa ustawy – prawo zamówień publicznych …………………………………….. pieczęć zamawiającego
Znak sprawy (miejscowość i data) Warszawa 25.05.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:
Wykonanie projektu przebudowy kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2 w Warszawie. Aktualnie na terenie placówki znajduje się mocno wyeksploatowane boisko wielofunkcyjne. Teren przeznaczony na kompleks sportowy jest dość ograniczony, niemniej Zamawiający chciałby, aby na tym terenie zlokalizowanych zostało możliwie dużo obiektów sportowych. W skład kompleksu winny wchodzić: - boisko wielofunkcyjne, - bieżnia o dł. 60 m, - opcjonalnie: piaskownica skoczni w dal, stół do ping-ponga, Kompleks powinien umożliwiać grę w piłkę ręczną, siatkową, koszykową, nożną, trenowanie i sprawdzanie umiejętności biegowych i skoku w dal. W projekcie należy uwzględnić gospodarkę drzewostanem, odwodnienie terenu, oświetlenie oraz montaż elementów małej architektury. Dokumentacja projektowa zwierać powinna: - projekt wykonawczy 5 egz., - specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót w 3 egz., - kosztorys inwestorski w 2 egz., - przedmiar robót w 3 egz., - dokumentację projektową należy wykonać i przekazać Zamawiającemu również na nośniku elektronicznym CD lub DVD.
2. Termin realizacji zamówienia: do 27. 07.2018 r. 3. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Dzielnicy Praga- Południe ,Wydział Infrastruktury, ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa do dnia 07.06 2018 r. godz.16.00, z dopiskiem ”Projekt boisk SP 373 ul. Angorska 2” 4. Termin otwarcia ofert - 08.06.2018 r. 5. Warunki płatności: a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym przedmiotu umowy, b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania protokołu odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami faktura końcowa może być wystawiona po stwierdzeniu przez Zamawiającego usunięcia wad. c) dla celów wystawienia faktur Strony ustalają co następuje: Zamawiający, nabywca: miasto stołeczne Warszawa (adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa) oświadcza, że jako podatnik posiada NIP 525-22-48-481, REGON 015259640, zaś odbiorcą i płatnikiem jest Dzielnica Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, której adres jest miejscem doręczenia faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi, d) Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług VAT, posiada NIP …………………, REGON ………………….. e) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy Nr …………………………………………………… w terminie 21 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi, f) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. 6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami – Zbigniew Mistur tel. (22) 44 35 368 7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim. 8. Treść oferty: 1) nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..….. 2) adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….…. 3) NIP. …………………………………………… 4) Regon ; ……………………………………… 5) nr rachunku bankowego ……………………………………………………………………………… Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za: Cenę netto……………… zł (słownie złotych) ………………………………………………………. Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) ……………………………………………………… Cenę brutto…………….... zł (słownie złotych) ……………………………………………………… 6) Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń 7) Termin realizacji zamówienia ……………………………………………………………………….. 8) Okres gwarancji ……………………………………………………………………………………… 9) Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ………………………………………………. 10) Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym 11) Data sporządzenia oferty ………………………………………………. 12) Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.* ……………………………………………………. *niepotrzebne skreślić
|