UD-VI-WIR/19/18 Wykonanie projektu przebudowy kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2 w Warszawie.

Wprowadził:
Mistur Zbigniew
Mistur Zbigniew
, 25 maja 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-05-25 15:51:21

Zapytanie o ofertę

Zapytanie jest wyłączone ze stosowania przepisów PZP na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w trybie poza ustawą o zamówieniach publicznych, nie podlega przepisom tej ustawy.

Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368

Prosimy o składanie ofert

do dnia: 07 Czerwiec 2018 16:00

zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżej

Lp. Opis Ilość
1

UD-VI-WIR/19/18

URZĄD m.st. WARSZAWY                                  Załącznik nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych

Urząd Dzielnicy Praga- Południe                                 o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 4 pkt 8

ul. Grochowska 274

03-841 Warszawa                                                                                     ustawy – prawo zamówień publicznych

……………………………………..

pieczęć zamawiającego

 

Znak sprawy (miejscowość i data)                                                      Warszawa 25.05.2018 r.

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:

  1. Przedmiot zamówienia:

Wykonanie projektu przebudowy kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2  w Warszawie.

 Aktualnie na terenie placówki znajduje się mocno wyeksploatowane boisko

 wielofunkcyjne. Teren przeznaczony na kompleks sportowy jest dość ograniczony,

 niemniej Zamawiający chciałby, aby na tym terenie zlokalizowanych zostało możliwie                 

 dużo obiektów sportowych. W skład kompleksu winny wchodzić:

  - boisko wielofunkcyjne,

  - bieżnia o dł. 60 m,

 - opcjonalnie: piaskownica skoczni w dal, stół do ping-ponga,

Kompleks powinien umożliwiać grę w piłkę ręczną, siatkową, koszykową, nożną,

trenowanie i sprawdzanie umiejętności biegowych i skoku w dal.

   W projekcie należy uwzględnić gospodarkę drzewostanem, odwodnienie terenu, oświetlenie oraz

    montaż elementów małej architektury.

 Dokumentacja projektowa zwierać powinna:

-         projekt wykonawczy 5 egz.,

-         specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót w 3 egz.,

-         kosztorys inwestorski w 2 egz.,

-         przedmiar robót w 3 egz.,

-         dokumentację projektową należy wykonać i przekazać Zamawiającemu również na nośniku elektronicznym CD lub DVD.

 

2. Termin realizacji zamówienia:  do 27. 07.2018 r.

3. Miejsce i termin złożenia oferty: Urząd Dzielnicy Praga- Południe ,Wydział Infrastruktury,

    ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa do dnia 07.06 2018 r. godz.16.00, z dopiskiem ”Projekt

     boisk SP 373 ul. Angorska 2”

4. Termin otwarcia ofert   -  08.06.2018 r.                      

5. Warunki płatności:

  a) rozliczenie robót nastąpi fakturą końcową po wykonaniu i odbiorze końcowym przedmiotu umowy, 

  b) faktura będą dostarczona Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 7 dni od podpisania protokołu

      odbioru końcowego. W przypadku odbioru przedmiotu umowy z wadami faktura końcowa może

      być wystawiona po stwierdzeniu przez Zamawiającego usunięcia wad.

  c) dla celów wystawienia faktur Strony ustalają co następuje:

      Zamawiający, nabywca: miasto stołeczne Warszawa (adres: pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa)

      oświadcza, że jako podatnik posiada NIP 525-22-48-481, REGON 015259640, zaś odbiorcą  i

      płatnikiem jest Dzielnica Praga-Południe m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa,

      której adres jest miejscem doręczenia faktury wraz z dokumentami rozliczeniowymi,

   d) Wykonawca oświadcza, że jest płatnikiem podatku od towarów i usług VAT, posiada NIP

        …………………, REGON …………………..

    e) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie płatne przelewem na rachunek

        bankowy  Wykonawcy Nr …………………………………………………… w terminie 21 dni od dnia

      doręczenia Zamawiającemu faktury wraz z dokumentami  rozliczeniowymi,

    f) za dzień zapłaty należnego Wykonawcy wynagrodzenia uznaje się datę obciążenia rachunku

       bankowego Zamawiającego.

6. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami – Zbigniew Mistur tel. (22) 44 35 368

7. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.

8. Treść oferty:

1)     nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..…..

2)     adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….….

3)     NIP. ……………………………………………

4)     Regon ; ………………………………………

5)     nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………………

Oferuję wykonanie przedmiotu zamówienia za:

Cenę netto……………… zł (słownie złotych) ……………………………………………………….

Podatek VAT……….…... zł (słownie złotych) ………………………………………………………

Cenę brutto…………….... zł (słownie złotych) ………………………………………………………

6)     Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń

7)     Termin realizacji zamówienia ………………………………………………………………………..

8)     Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………

9)     Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ……………………………………………….

10)  Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym

11)  Data sporządzenia oferty ……………………………………………….

12)  Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.*

…………………………………………………….

*niepotrzebne skreślić

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi być sporządzona według wzoru. WZÓR do pobrania