UD-VI-ZP/27/18 Wymiana opraw oświetleniowych w Szkole Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2, Przedszkolu nr 227 przy ul. Świętosławskiej 3 i Przedszkolu nr 370 przy ul. Umińskiego 11

Wprowadził:
Aleksandra Cydejko
Aleksandra Cydejko
, 16 kwietnia 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-07-31 11:40:57 || PDF

NR  SPRAWY  UD-VI-ZP/27/18

Wymiana opraw oświetleniowych w Szkole Podstawowej nr 373 przy ul. Angorskiej 2,
Przedszkolu nr 227 przy ul. Świętosławskiej 3
i Przedszkolu nr 370 przy ul. Umińskiego 11
8

 

TERMINY:

składanie ofert do 07.05.2018 r. godz. 1100

otwarcie ofert 07.05.2018 r. godz. 1200

 


Warszawa, 16.04.2018 r.
 
Pliki do pobrania:
 
Zamawiający zwraca się z prośbą do wszystkich Wykonawców składających ofertę o pobranie, wypełnienie i dołączenie do oferty druku z informacjami niezbędnymi do celów statystycznych 

Druk do celów statystycznych (w formacie .docx)


Warszawa, 23.04.2018 r.

Do Zamawiającego w dn. 20.04.2018 r. wpłynęły pytania dotyczące prowadzonego postępowania, poniżej przedstawiamy ich treść, informujemy jednocześnie, że odpowiedź na poniższe pytania zostanie niezwłocznie umieszczona na stronie Zamawiającego.

Pytanie nr 1:

"Zgodnie z SIWZ część 13 "Przedmiot zamówienia" w opisie Obowiązków Wykonawcy wynikających z klauzuli społecznej, znajduje się zapis zobowiązujący do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę 4 pracowników, dla każdej placówki niezależnie. Analogicznie, w części 18 "Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków" mowa o 4 elektromonterach, dla każdej placówki niezależnie.

W związku z objęciem projektem 3 placówek Zamawiającego, mamy następujące pytanie: Czy zapis ten powinien określać wymóg zatrudnienia odpowiednio 3 pracowników/elektromonterów, odrębnie dla każdej placówki?"

Pytanie nr 2:

"Załącznik nr 9 do SIWZ - Przedmiot zamówienia i termin jego realizacji" zawiera zapis zobowiązujący wykonawcę do zastosowania opraw, których karty katalogowe są dostępne na stronie internetowej producenta i potwierdzają spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów.

Wykonawca współpracuje z wiodącym producentem opraw i systemów oświetleniowych, który dla realizacji projektów w placówkach dydaktycznych realizowanych przez wykonawcę, opracował oprawy i oprzyrządzenie dedykowane. Wszelkie oprawy i osprzęt posiadają wystawione przez producenta karty katalogowe oraz deklaracje zgodności, niemniej w związku z dedykowaniem ich wyłącznie dla danego wykonawcy, karty te nie znajdują się na stronie internetowej producenta. Wykonawca może przedłożyć Zamawiającemu pismo producenta (podpisane przez polski zarząd tego producenta) potwierdzające spełnienie wymaganych przez Zamawiającego parametrów. Zwracamy się zatem z zapytaniem do Zamawiającego czy dopuszcza zaproponowane rozwiązanie?"


Warszawa, 24.04.2018 r.

Odpowiedź Zamawiającego na pytania Wykonawcy z dn. 20.04.2018 r. (pdf)


Warszawa, 25.04.2018 r.

Do Zamawiającego w dn. 25.04.2018 r. wpłynęły pytania od Wykonawców dotyczące prowadzonego postępowania.

Treść pytań przedstawiamy poniżej. Jednocześnie informuje, że odpowiedź na pytania zostanie niezwłocznie umieszczona na stronie Zamawiającego.

Pytania 1 (pdf)

Pytania 2 (pdf)


Warszawa, 02.05.2018 r.

Odpowiedzi na pytania Wykonawcy nr 1 z dn. 25.04.2018 r. (pdf)

Odpowiedzi na pytania Wykonawcy nr 2 z dn. 25.04.2018 r. (pdf)

Jednocześnie Wydział Zamówień Publicznych informuje, że nie zachodzą przesłanki do przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert. Udzielone odpowiedzi są jedynie doprecyzowaniem a nie zmianą parametrów przetargowych.


Warszawa, 07.05.2018 r.

Informacja z otwarcia ofert (pdf)


Warszawa, 08.06.2018 r.

Informacja o unieważnieniu postępowania (pdf)