UD-VI-WAG/21/18 wykonanie w 2018 i 2019 roku przeglądów konserwacyjnych systemów klimatyzacji typu split i multisplit oraz urządzeń wentylacji mechanicznej zainstalowanych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga – Południe w Warszawie

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 11 kwietnia 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-04-25 15:18:14

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 18 Kwiecień 2018 14:00

wygrała firma: brak

oferta opiewała na kwotę: 0 zł brutto.

Postępowaie unieważnione ze wzgledu na brak środków na realizację 

Lp. Opis Ilość
1

umowa

Szanowni Państwo,

w imieniu Wydziału Administracyjno – Gospodarczego dla Dzielnicy Praga-Południe zwracam się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie w 2018 i 2019 roku przeglądów konserwacyjnych systemów klimatyzacji typu split i multisplit oraz urządzeń wentylacji mechanicznej zainstalowanych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga – Południe w Warszawie.

 

Planowana ilość przeglądów w 2018 i 2019:

-         cztery przeglądy konserwacyjne urządzeń klimatyzacyjnych (w tym dezynfekcja, odgrzybianie i czyszczenie parowników i czyszczenie skraplaczy),

-         cztery dodatkowe przeglądy konserwacyjne 5 szt. klimatyzatorów typu split,

-         cztery próby szczelności systemów objętych tym obowiązkiem,

-         cztery przeglądy konserwacyjne central wentylacyjnych VTS CLIMA i SWEGON GOLD wraz z wymianą w nich kompletów filtrów,

-         dwa przeglądy konserwacyjne kurtyn powietrznych.

 

Ilości urządzeń miejsce lokalizacji oraz zakres czynności znajduje się w załączniku- link pomiżej

załącznik

 

Przy wycenie odnośnie konserwacji centrali wentylacyjnej SWEGON GOLD należy uwzględnić usunięcie błędu nr 54 (przekroczenie czasu serwisowania)

 

Proszę o wypełnieni poniższego formularza podając ceny brutto:

 

C1 =

 

…………………. zł

 

wynagrodzenie brutto za wykonanie jednego przeglądu wszystkich urządzeń klimatyzacyjnych typu split i multisplit

C2 =

 

…………………. zł

 

wynagrodzenie brutto za jeden dodatkowy przegląd 5 szt. klimatyzatorów

C3 =

 

…………………. zł

 

wynagrodzenie brutto za wykonie próby szczelności w jednym układzie chłodniczym metodami określonymi w Centralnym Rejestrze Operatorów

C4 =

 

…………………. zł

 

wynagrodzenie brutto za wykonanie jednego przeglądu konserwacyjnego centrali wentylacyjnej VTS CLIMA wraz z wymianą kompletu filtrów

C5 =

 

…………………. zł

 

wynagrodzenie brutto za wykonanie jednego przeglądu konserwacyjnego centrali wentylacyjnej SWEGON GOLD 08C wraz z wymianą kompletu filtrów

C6 =

 

…………………. zł

 

wynagrodzenie za wykonanie jednego przeglądu konserwacyjnego 5 szt. kurtyn powietrznych

C7 =

 

…………………. zł

 

koszt brutto za jedną roboczogodzinę

C8 =

 

…………………. zł

 

ryczałt brutto za dojazd

C9 =

 

…………………. zł

 

cena brutto za1 kgczynnika chłodniczego R410A

C10 =

 

…………………. zł

 

wymiana wentylatora kominowego WDJV 22,5 JUVENT w budynku przy ul. Podskarbińskiej 6

 

Porównanie ofert nastąpi poprzez podstawienie do poniższego wzoru:

C0 = [((C1 x 2) + (C2 x 2) +(C3 x 19 x 2)+(C4 x 2)+(C5 x 2)) x 0,90 + ((C6 x 5) + (C7 x 10) + (C8 x 10) + (C9 x 10)) x 0,10] x2 +C10

gdzie:

C0 – cena oferty (brutto)

 

Wymagania jakie powinny posiadać osoby wykonujące konserwację:

  • autoryzacje producentów systemów klimatyzacyjnych Samsung lub Nordcool,
  • świadectwo kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń elektrycznych do 1 kV.
  • doświadczenie potwierdzone referencjami z2016 lub 2017 roku w wykonywaniu konserwacji central wentylacyjnych,
  • certyfikat F-GAZ dla przedsiębiorstwa,
  • certyfikaty F-GAZ dla pracowników wykonujących przeglądy.

 Dodatkowe warunki zawarte w umowie:

Obowiązki - w przypadku zgłoszenia naprawy przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na teren obiektu w terminie 2 godzin od chwili zgłoszenia naprawy

Kary - Wykonawca zapłaci Zamawiającemu następujące kary umowne:

-         2.000,-zł (dwa tysiące złotych) za rozwiązanie lub odstąpienie od umowy przez jedną ze stron z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca,

-         100,-zł (słownie: sto złotych) za każde rozpoczęte 24 godz. zwłoki w dotrzymaniu terminu wynikającego z umowy lub innych ustaleń z Wykonawcą

 Pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować dzwoniąc pod nr tel. 22 44 35 522

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.




Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.