UD-VI-WAG/19/18 - wykonanie i montaż w 2018 r. verticali, rolet wolnowiszących oraz rolet w kasetach do obiektów Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 9 kwietnia 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-05-14 14:06:05

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 16 Kwiecień 2018 14:00

wygrała firma: Dekorator ul. Kalinowszczyzna 46, 20-129 Lublin

oferta opiewała na kwotę: 4999 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

zlecenie

W imieniu Wydziału Administracyjno – Gospodarczego dla Dzielnicy Praga –Południe zwracam się z prośbą o złożenie oferty na sprzedaż wraz z montażem w 2018 r. verticali, rolet wolnowiszących oraz rolet w kasetach do obiektów Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w Warszawie.

 W tym celu proszę o podanie cen za następujące artykuły:

  • C1 – cena brutto za 1 m2 verticala w kolorze białym z materiału shantung, niepalnego,
  • C2 – cena brutto za pasy do verticali w kolorze białym z materiału shantung, niepalnego (cena obejmująca wymianę pasów),
  • C3 – cena za 1 m2 rolety wolnowiszące w kolorze ecrue z materiału niepalnego z metalowym łańcuszkiem,
  • C4 – cena za 1 m2 rolety w kasecie wraz z prowadnicami w kolorze ecrue z materiału niepalnego z metalowym łańcuszkiem.

Porównanie ofert nastąpi po podstawieniu do wzoru

Coferty=C1 x0,6+C2x0,1+C3*0,1+C4x0,2

Ceny za 1m2 mają obejmować: cenę artykułu gotowego do użytkowania tzn. wraz z: szyną, prowadnicą, mechanizmem rozwijającym lub kasetą oraz dowozem i montażem.

 

Na chwile obecną do wykonania jest: 12 szt. rolet w kasetach

 Kwota zamówień w 2018 r. nie przekroczy 4.999,00 zł brutto.

W przypadku pytań proszę o kantak na nr telefonu  22 44 35 522

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.