UD-VI-WIR/1/18 - Dozór oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie
Zapytanie o ofertę
Oferty przyjmowane były
do dnia: 25 Styczeń 2018 11:00
wygrała firma: ZBYSZEK Zbigniew Milewski
oferta opiewała na kwotę: 53000 zł brutto.
Lp. | Opis | Ilość |
---|---|---|
1 |
Zamawiający dokonał zmiany zaproszenia do złożenia ofert:Zaproszenie po zmianie:1. Wydział Infrastruktury dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy zaprasza do złożenia oferty na dozór oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie. 1) poza sezonem tj. w dniach: 01.02.2018 - 31.03.2018, a) otwieranie boiska o godz. 8°° i jego zamykanie o 22°° przez siedem dni w tygodniu, b) włączanie oświetlenia o zmroku i jego wyłączanie o 22.00, c) codzienny przegląd boisk i pomieszczeń w budynku sanitarno – socjalnym, 2) w sezonie tj. w dniach: 01.04.2018 – 15.12.2018 a) otwieranie boiska o godz. 8°° i jego zamykanie o 22°° przez siedem dni w tygodniu, b) otwieranie o godz. 10°° i zamykanie o godz. 22°° pomieszczeń socjalno - sanitarnych przez siedem dni w tygodniu, c) zapewnienie całodziennej obecności pracownika Wykonawcy na terenie obiektu od godz. 10°° do godz. 22°° przez siedem dni w tygodniu, d) utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń socjalno sanitarnych tj. szatni oraz pomieszczeń z prysznicami i kabinami sanitarnymi, e) nadzór nad właściwym i bezpiecznym korzystaniem z szatni i sanitariatów przez uczestniczących w zajęciach sportowo - rekreacyjnych, f) koszenie trawy znajdującej się w obrębie kontenerów socjalnych. 3) w całym okresie od dnia 01.02.2018 do dnia 15.12.2018: a) uruchamianie systemu alarmowego na okres zamknięcia boiska, b) dokonywanie codziennego przeglądu obiektu, ogrodzeń, urządzeń sportowych stanowiących wyposażenie obiektu, w tym również nawierzchni sztucznej obiektu, w zakresie bezpieczeństwa i użyteczności, c) utrzymanie porządku i czystości w obrębie kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska, m.in. usuwanie liści i śmieci, d) odśnieżanie chodników znajdujących się w obrębie kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska e) niezwłoczne powiadamianie Zleceniodawcy o kradzieżach, uszkodzeniach, zniszczeniach lub innych przypadkach mających związek z zachowaniem bezpieczeństwa i użyteczności boiska, f) w przypadku ujawnienia wad w wyposażeniu obiektu, grożących powstaniem szkody, zabezpieczenie go przed powiększeniem szkody oraz w miarę potrzeby dostępem osób trzecich i wykonanie czynności zmierzających do ograniczenia szkody. 3. Wykonawca wykona przedmiot umowy za pomocą własnych pracowników, materiałów i sprzętu. 4. Wykonawca będzie sporządzał miesięczne sprawozdania z realizacji przedmiotu umowy do 6-tego dnia następnego miesiąca, które po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będą podstawą do wystawienia faktury. 5. Termin realizacji umowy od dnia 1 lutego 2018 r. do dnia 15 grudnia 2018 r. Proszę o złożenie oferty z ceną za wykonanie usługi w okresie: I. Poza sezonem II. W sezonie Proszę podać cenę brutto z należnym podatkiem Vat za jeden miesiąc wykonywanej usługi w każdym z okresów. Do oferty należy dołączyć: wypis z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Ofertę należy przesłać zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1 do 25.01.18. r. do godziny 11.00 w zaklejonej kopercie na adres: Urząd Dzielnicy Praga-Południe Wydział Infrastruktury ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, z dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ” oferta na dozór oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie. Szczegółowych informacji udzieli Państwu Inspektor w Wydziale Infrastruktury dla Dzielnicy Praga-Południe – Tomasz Lechowski tel. (22) 44 35 354. Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena. Zamawiający przewiduje na realizację zadania kwotę 55 000 zł. Załączniki:
Dotychczasowe zaproszenie:1. Wydział Infrastruktury dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy zaprasza do złożenia oferty na dozór oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie. 1) poza sezonem tj. w dniach: 01.02.2018 - 31.03.2018, 16.12.2018 – 31.03.2019 16.12.2019 – 31.01.2020 a) otwieranie boiska o godz. 8°° i jego zamykanie o 22°° przez siedem dni w tygodniu, b) włączanie oświetlenia o zmroku i jego wyłączanie o 22.00, c) codzienny przegląd boisk i pomieszczeń w budynku sanitarno – socjalnym, 2) w sezonie tj. w dniach: 01.04.2018 – 15.12.2018 01.04.2019 – 15.12.2019 a) otwieranie boiska o godz. 8°° i jego zamykanie o 22°° przez siedem dni w tygodniu, b) otwieranie o godz. 10°° i zamykanie o godz. 22°° pomieszczeń socjalno - sanitarnych przez siedem dni w tygodniu, c) zapewnienie całodziennej obecności pracownika Wykonawcy na terenie obiektu od godz. 10°° do godz. 22°° przez siedem dni w tygodniu, d) utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń socjalno sanitarnych tj. szatni oraz pomieszczeń z prysznicami i kabinami sanitarnymi, e) nadzór nad właściwym i bezpiecznym korzystaniem z szatni i sanitariatów przez uczestniczących w zajęciach sportowo - rekreacyjnych, f) koszenie trawy znajdującej się w obrębie kontenerów socjalnych. 3) w całym okresie od dnia 01.02.2018 do dnia 31.01.2020: a) uruchamianie systemu alarmowego na okres zamknięcia boiska, b) dokonywanie codziennego przeglądu obiektu, ogrodzeń, urządzeń sportowych stanowiących wyposażenie obiektu, w tym również nawierzchni sztucznej obiektu, w zakresie bezpieczeństwa i użyteczności, c) utrzymanie porządku i czystości w obrębie kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska, m.in. usuwanie liści i śmieci, d) odśnieżanie chodników znajdujących się w obrębie kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska e) niezwłoczne powiadamianie Zleceniodawcy o kradzieżach, uszkodzeniach, zniszczeniach lub innych przypadkach mających związek z zachowaniem bezpieczeństwa i użyteczności boiska, f) w przypadku ujawnienia wad w wyposażeniu obiektu, grożących powstaniem szkody, zabezpieczenie go przed powiększeniem szkody oraz w miarę potrzeby dostępem osób trzecich i wykonanie czynności zmierzających do ograniczenia szkody. 3. Wykonawca wykona przedmiot umowy za pomocą własnych pracowników, materiałów i sprzętu. 4. Wykonawca będzie sporządzał miesięczne sprawozdania z realizacji przedmiotu umowy do 6-tego dnia następnego miesiąca, które po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będą podstawą do wystawienia faktury. 5. Termin realizacji umowy od dnia 1 lutego 2018 r. do dnia 31 stycznia 2020 r. Proszę o złożenie oferty z ceną za wykonanie usługi w okresie: I. Poza sezonem II. W sezonie Proszę podać cenę brutto z należnym podatkiem Vat za jeden miesiąc wykonywanej usługi w każdym z okresów. Do oferty należy dołączyć: wypis z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Ofertę należy przesłać zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1 do 25.01.18. r. do godziny 11.00 w zaklejonej kopercie na adres: Urząd Dzielnicy Praga-Południe Wydział Infrastruktury ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, z dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ” oferta na konserwację i naprawy elektryczne, budowlane i sanitarne obiektów sportowo-rekreacyjnych i boisk typu Orlik znajdujących się na terenie Dzielnicy Praga-Południe. Szczegółowych informacji udzieli Państwu Inspektor w Wydziale Infrastruktury dla Dzielnicy Praga-Południe – Tomasz Lechowski tel. (22) 44 35 354.
Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena.
Załączniki:
Zaproszenie do złozenia ofert wraz z załącznikami nr 1 i 2 - wersja pdf |