UD-VI-WAG/52/17 - zakup imontaz elementów systemu telewizji dozorowej (kamery, rejestrator, dysk twardy) zainstalowanego w budynku Urzędu przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 6 grudnia 2017 r. || Ostatnia aktualizacja: 2017-12-11 14:04:47

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 11 Grudzień 2017 12:00

wygrała firma: MULTIPLUS, ul. Korkowa 24A, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 4645,71 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

umowa

Szanowni Państwo,

proszę o przesłanie oferty cenowej na zakup i montaż ze wskazaniem cen brutto:

 

1.            Rejestrator AHD 16 kan.- NHDR-5016AHD -  1 szt.

2.            Dysk twardy WD20PURX – 1 szt.

3.            Kamera zewnętrzna AHD NVAHD-2DN5106H/IR-1 – 2 szt.

4.            Kamera wewnętrzna  NVIP-2DN3020V/IR-1P – 2 szt.

5.            Zasilacz impulsowy do w/w kamer  – 4 szt.

Obecny 1 szt. rejestrator i 4 kamery należy zdemontować i zamontować w ich miejsce zakupione. Ponadto należy podłączyć przedmiotowe urządzenia  i przeprowadzić konfigurację obecnego systemu monitoringu.

Termin wykonania prac do dnia 22.12.2017 r., natomiast płatność przelewem do końca grudnia 2017 r.

W przypadku pytań proszę o tel. Krzysztof Parzych 782-102-774

 

Informacje dodatkowe

1.            Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.

2.            Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.

3.            Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.

4.            Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

5.            Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.

6.            Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.

7.            Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.

8.            Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.

9.            Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.

10.          Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.

11.          Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.

12.          W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

13.          W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 7 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.