UD-VI-WAG/29/17- wykonanie w 2017-2019 r. konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga – Południe

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 4 października 2017 r. || Ostatnia aktualizacja: 2017-11-29 12:43:52

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 11 Październik 2017 15:30

wygrała firma: ELEKTRO-TECH sp. z o.o., ul. Grochowska 94 lok.7, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 37593,7 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

umowa konserwacyjna

Szanowni Państwo,

w imieniu Wydziału Administracyjno- Gospodarczego dla Dzielnicy Praga –Południe zwracam się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie w 2017-2019 r. konserwacji instalacji i urządzeń elektrycznych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga – Południe, a w szczególności:

- napraw zgłoszonych przez Zamawiającego wymienionych w ust. 1 załącznika nr 2 do umowy i pozostawanie w gotowości do ich wykonania,

25 miesięcznych przeglądów konserwacyjnych,

2 rocznych przeglądu konserwacyjnego.

 

Wymagania co do oferty  - wypełnieni i przsłanie  poniższego formularza podając ceny brutto:

 

C1 =

 

…………………. zł

 

za wykonanie napraw zgłoszonych przez Zamawiającego wskazanych w ust. 1 załącznika nr 2 do umowy i pozostawanie w gotowości do ich wykonania

 

C2 =

 

…………………. zł

 

za wykonanie jednego przeglądu konserwacyjnego we wszystkich wskazanych obiektach wymienionego w ust. 2 załącznika nr 2

 

C3 =

 

…………………. zł 

za wykonanie jednego rocznego przeglądu  wymienionego w ust. 3 załącznika nr 2

(przegląd wykonywany w dzień wolny od pracy)

 

C4 =

 …………………. zł

za roboczogodzinę wraz z dojazdem

 

C5 =

 

…………………. zł

z załącznika nr 3 do umowy sumę cen brutto podstawowych materiałów używanych do konserwacji instalacji elektrycznej (łączny koszt brutto z kolumny nr 3)



Porównanie ofert nastąpi poprzez podstawienie kwot z formularza do poniższego wzoru.

C0 = [((C1 x 25) + (C2 x25)) x 0,85] + [((C3 x 2) + (C4 x 10 x 25) + C5) x 0,15]

gdzie:

C0 – cena oferty (brutto)

 

 INFORMACJE POTRZBNE DO OSZACOWANI KOSZTÓW

  1. Miejsca wykonywania konserwacji oraz zakres prac określają poniższe załączniki nr 1 i 2.
  2. Załącznik nr 3 wypełnia Wykonawca podając jednostkowe ceny podstawowych materiałów zawierające koszty transportu. Ceny materiałów nie ulega zmianie w okresie trwania umowy.
  3. Do rozliczania napraw wykraczających poza zakres określony w załączniku nr 2, będzie służyć stawka roboczogodziny oraz ceny użytych materiałów.
  4. W przypadku użycia materiałów koniecznych do wykonania napraw, Wykonawcy przysługiwać będzie zwrot równowartości użytych materiałów po przedstawieniu dokumentu zakupu lub dokumentu potwierdzającego wartość części, stosownie do uprzednich uzgodnień z Zamawiającym w tym zakresie.
  5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie zlecania napraw lub w przypadku otrzymania korzystniejszej cenowo oferty zlecenia ich wykonania przez inną firmę.
  6. KARY:

1) 1.000,-zł (jeden tysiąc złotych) za rozwiązanie lub odstąpienie od umowy przez jedną ze stron z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca,

2) 50,-zł (słownie: pięćdziesiąt złotych), za każdą rozpoczętą godzinę zwłoki w dotrzymaniu terminów napraw określonych w załączniku nr 2 ust.1,

3) 100,-zł (słownie: sto złotych) za każde rozpoczęte 24 godz. zwłoki w dotrzymaniu terminów określonych w załączniku nr 2 ust. 2 i 3 oraz wynikających ze zleceń dodatkowych.

 

Wymagania jakie powinny posiadać Wykonawca i osoby wykonujące konserwację: świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją – uprawnienia typu E oraz typu D do wykonania badań elektrycznych– wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub inną Komisję Kwalifikacyjną o równorzędnych uprawnieniach, zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych.

 

Załączniki:

załącznik nr 1

załącznik nr 2

załącznik nr 3

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

 

W przypadku pytań proszę o kontak  - tel. 22 44 35 522

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.