UD-VI-WAG/27/17 - konserwacja urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga- Południe położonych przy ulicy Grochowskiej 274

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 7 września 2017 r. || Ostatnia aktualizacja: 2017-09-26 09:37:18

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 15 Wrzesień 2017 12:00

wygrała firma: KOWI Grzegorz Urban, ul. Bazyliańska 18/14, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 11721,9 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

umowa konserwacyjna

Szanowni Państwo,
Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy zaprasza do składania ofert na konserwację urządzeń dźwigowych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga- Południe położonych przy ulicy Grochowskiej 274 . Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączonym projekcie umowy wraz z załącznikami.

 

Ofertę proszę przesłać w rozbiciu na poszczególne konserwacje oraz łączną kwotę za cały okres umowy tj. od 01 listopada 2017 r. do 31 października 2019 r. :

 

1. Za wykonanie jednego bieżącego przeglądu konserwacyjnego dwóch dźwigów osobowych oraz platformy pochyłej przyschodowej dla osób niepełnosprawnych strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości …………………zł brutto (słownie: ……………………………. zł).

2. Wynagrodzenie ustalone w ust.1 obejmuje wykonanie czynności określonych w ust. 1 załącznika do umowy, dojazd, użycie przez Wykonawcę własnego sprzętu oraz środków ochrony indywidualnej.

3. Za wykonanie jednego głównego przeglądu konserwacyjnego dwóch dźwigów osobowych strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości: ………………….. zł brutto (słownie: ……………………. zł).

4. Wynagrodzenie ustalone w ust.3 obejmuje wykonanie czynności określonych w ust. 1 załącznika do umowy, dojazd, użycie przez Wykonawcę własnego sprzętu oraz środków ochrony indywidualnej.

5. Za wykonanie jednego głównego przeglądu konserwacyjnego platformy pochyłej przyschodowej dla osób niepełnosprawnych strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości: ………………….. zł brutto (słownie:……………………. zł).

6. Wynagrodzenie ustalone w ust.5 obejmuje wykonanie czynności określonych w ust. 1 załącznika do umowy, dojazd, użycie przez Wykonawcę własnego sprzętu oraz środków ochrony indywidualnej.

7. Stawkę roboczogodziny dla uzasadnionej wymiany części wraz ze wszystkimi kosztami, narzutami ustala się w wysokości: ………………….. zł brutto (słownie: ………………………. zł).

8. Zryczałtowaną stawkę za każdorazowy uzasadniony dojazd, wymagający za zgodą Zamawiającego wymianę części dźwigu lub platformy pochyłej przyschodowej ustala się w wysokości: ……….. zł brutto (słownie:…………………………….. zł).

9. Zryczałtowaną miesięczną stawkę za zlecenia usunięcia awarii dźwigów lub platformy pochyłej przyschodowej, nie wymagającej wymiany części ustala się w wysokości: ……….. zł brutto (słownie:…………………………….. zł).

ŁĄCZNA KWOTA BRUTTO PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W OKRESIE 01.11.2017 r. do 31.10.2019 r. WYNIESIE..................................................................................

Informacje dodatkowe

 

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.

  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.

  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.

  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

  5. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa (wzór w załączeniu).

  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.

  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.

  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.

  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.

  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.

  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.

  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.

  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

W przypadku pytań proszę o kontakt tel. 782-102-774

 

ZAŁĄCZNIKI

umowa-wzór

zakres

protokół

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.