UD-VI-WAG/26/17 - wykonanie w latach 2017-2019 przeglądów konserwacyjnych instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga – Południe
Zapytanie o ofertę
Oferty przyjmowane były
do dnia: 14 Wrzesień 2017 15:00
wygrała firma: DOBRY DOM Marek Sójka, ul. Szaserów 61C, Warszawa
oferta opiewała na kwotę: 34607,44 zł brutto.
Lp. | Opis | Ilość | |||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | umowa konserwacyjna Szanowni Państwo, w imieniu Wydziału Administracyjno – Gospodarczego dla Dzielnicy Praga-Południe zwracam się z prośbą o złożenie oferty na wykonanie w 2017, 2018 i 2019 roku przeglądów konserwacyjnych instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania i gazowych w obiektach Urzędu Dzielnicy Praga – Południe, a w szczególności wykonanie 26 miesięcznych przeglądów konserwacyjnych, Proszę o wypełnieni poniższego formularza podając ceny brutto
Porównanie ofert nastąpi poprzez podstawienie do poniższego wzoru. C0 = [(C1 x 26)x 0,85)] + [((C2 x 100)+ (C3 x 50) + C5 + C6) ) x 0,15] gdzie: C0 – cena oferty (brutto)
Dodatkowe informacje potrzebne do oszacowania kosztów prowadzenia konserwacji
- w przypadku zgłoszenia naprawy przez Zamawiającego w trakcie godzin pracy Urzędu, Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na teren obiektu w terminie 1 godziny od chwili zgłoszenia naprawy i usunąć ją w terminie 12 godzin od zgłoszenia lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. - w przypadku zgłoszenia naprawy przez Zamawiającego po godzinach pracy Urzędu, Wykonawca zobowiązany jest do przybycia na teren obiektu w terminie 2 godzin od chwili zgłoszenia naprawy i usunąć ją w terminie 12 godzin od zgłoszenia lub w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
- 1.000,-zł (jeden tysiąc złotych) za rozwiązanie lub odstąpienie od umowy przez jedną ze stron z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca, - 50,-zł (słownie: pięćdziesiąt złotych), za każdą rozpoczętą godzinę zwłoki w przystąpieniu do usunięcia awarii, - 100,-zł (słownie: sto złotych) za każde rozpoczęte 24 godz. zwłoki w dotrzymaniu terminów określonych wynikających ze zleceń dodatkowych. Oferent powinien przedstawić następujące dokumenty poświadczające posiadanie uprawnień przez osoby wykonujące umowę:
załączniki Wszelkie pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować dzwoniąc na nr 22 44 35 522 Informacje dodatkowe
|