UD-VI-WAG/24/16 - wykonanie dokumentacji technicznej wymiany instalacji elektrycznych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie, z podziałem na etapy

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 31 maja 2017 r. || Ostatnia aktualizacja: 2017-07-13 14:23:55

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 07 Czerwiec 2017 14:00

wygrała firma: SPERZU.PL Piotr Sperzyński, ul. G. Narutowicza 22A, Legionowo

oferta opiewała na kwotę: 24600 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

umowa

zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 ust.8 w świetle art. 6a Prawa zamówień publicznych 

 

W imieniu Wydziału Administracyjno - Gospodarczego dla Dzielnicy Praga - Południe, zwracam się z prośbą o przedstawienie ofert na wykonanie dokumentacji technicznej (projekt, siwz, kosztorys, przedmiar) z podziałem na następujące etapy

1)     ETAP IIIa - wymiany instalacji elektrycznych na drugim piętrze,

2)     ETAP IIIb – doposażenie rozdzielni głównej niskiego napięcia w filtr aktywny dwukierunkowy redukujący moc bierną oraz wyższe prądy harmoniczne z założeniem rezerwy w związku z kolejnymi etapami przebudowy instalacji elektrycznych (etapy IIIa, IV, Va, Vb)

3)     ETAP IV – wymiana instalacji elektrycznych na trzecim piętrze i nadbudówce (IV piętro),

4)     ETAP Va i Vb – wymiana opraw oświetleniowych na parterze,

w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie.

 

Projekt należy wykonać korzystając z:

1)     Projektu budowano – wykonawczego modernizacji instalacji elektrycznych wewnętrznych i gniazd 230V dla sieci komputerowej w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe w Warszawie przy ul. Grochowskiej 274 (ANEKS 3),

2)     Projektu wykonawczego modernizacji instalacji elektrycznych ogólnych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie,

3)     Dokumentacji podwykonawczej wymiany instalacji elektrycznych na piętrze pierwszym,

4)     Analiza dotyczącego redukcji mocy biernej i wyższych prądów harmonicznych,

5)     Wiedzy technicznej i aktualnych przepisów prawa,

6)     Ustaleń z zamawiającym (w trakcie wykonywania),

 

OGÓLNE ZAŁAOŻENIA PROJEKTOWE

1)     oprawy LED (wszystkie), (ogólne, awaryjne, ewakuacyjne),

2)     barwa światła 3000 K

3)     oprawy z kloszem mikro-pryzmatycznym w pomieszczeniach biurowych i kloszem opalizującym na korytarzach, toaletach oraz pomieszczeniach technicznych,

4)     możliwość łatwego dobrania 3-4 zamienników opraw ogólnie dostępnych na polskim rynku,

5)     przedział cenowy opraw (ceny katalogowe):

-        belki na zwieszakach: 400 – 800 zł,

-        oprawy nastropowe: 300-700 zł,

-        wpuszczane w sufit podwieszany: 300-700 zł,

6)     typy opraw:

-        oprawy na zwieszakach z oświetleniem pośrednim 25 % strumienia światła rzucanego na sufit,

-        oprawy wpuszczane w kasetony sufitowe oraz naścienne (toalety),

-        oprawy nastropowe (III piętro) ze względu na niski sufit.

7)     gniazda ogólne i komputerowe należy umiejscowić po obu stronach pomieszczeń w zestawach - średnio 4 zestawy po 4 gniazda (2 szt. DATA i 2 szt. ogólnych),

8)     zestaw w puszce poczwórnej z ramką obejmującą 4 gniazda

9)     gniazda data w kolorze czerwonym

10)  doprowadzenie zasilania we wkuciu do opraw, gniazd i włączników,

11)  uwzględnienie w kosztorysach: wynoszenia mebli, dokładnego zabezpieczenia przed pyłem (mebli, pomieszczeń, korytarzy) - szczelne oklejanie folią, dokładnego sprzątania, zabezpieczenie przed pyłem gniazd logicznych oraz sprzętu komputerowego.

12)  wyszczególnienie w specyfikacji czasu wykonywania prac - po godzina pracy urzędu i w weekendy.

DANE DO PROJEKTOWANI DLA POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW

EATAP IIIa – wymian instalacji elektrycznych na piętrze II

1)     instalacja oświetleniowa ogólna, awaryjna i ewakuacyjna:

-        oprawy ogólne typu belka na zwieszakach wykonane z aluminium - wizualnie zbliżone do opraw zainstalowanych na pierwszym piętrze,

-        oprawy muszą posiadać czujniki natężenia światła dostosowujący ilość światła do warunków panujących w pomieszczeniu ewentualnie ściemniacz we włączniku.

-        -oprawy na zwieszakach muszą posiadać strumień światła pośredniego skierowany ku górze (25%) strumienia światła bezpośredniego,

-        oprawy awaryjne i ewakuacyjne analogiczne do założeń z piętra pierwszego,

2)     instalacja gniazd ogólnych i komputerowych analogicznie do założeń z piętra pierwszego

3)     instalacje prowadzone na korytarzu - należy zaprojektować prowadzenie instalacji w korytach technicznych w obudowie z płyt kartonowo-gipsowych z rewizjami na wysokości pomieszczeń oraz przy zmianie kierunku koryta - analogicznie do piętra pierwszego.

4)     tablice piętrowe - wymiana tablic piętrowych wraz z osprzętem na II piętrze tablice metalowe z podziałem na cztery skrzynki z możliwością demontażu wizualnie podobne do tablic na pierwszym piętrze.

5)     wymiana przełącznika w serwerowni  - automatyczne przełączanie zasilania

6)     podłączenie instalacji doprowadzanej na II piętro do rozdzielni w pomieszczeniu 206 w tym weryfikacja zabezpieczeń w rozdzielni i ewentualna zmiana.

ETAP IIIb - doposażenie rozdzielni głównej niskiego napięcia w filtr aktywny dwukierunkowy redukujący moc bierną (pojemnościowa i indukcyjną) oraz wyższe prądy harmoniczne z założeniem rezerwy w związku z kolejnymi etapami przebudowy instalacji elektrycznych (etapy IIIa, IV, Va, Vb)

Przy projektowaniu należy uwzględnić wielkość urządzenia w stosunku do pomieszczenia RGNN

Głównym kryterium jest uzyskanie zerowych obciążeń na rachunkach za moc bierną oraz jak największe ograniczenie wyższych prądów harmonicznych w instalacji elektrycznej.

ETAP IV  - wykonanie instalacji elektrycznych na piętrze II i nadbudówce piętro IV

1)     instalacja oświetleniowa ogólna, awaryjna i ewakuacyjna

-           oprawy ogólne w pomieszczeniach i korytarzach nastropowe w obudowie metalowej,

-          oprawy ogólne na zwieszakach w korytarzu blok B wymagania jak przy II piętrze

-           oparowy do wbudowani w sufit podwieszany na salach nr 301, 302-305, 306

-          instalacja awaryjna i ewakuacyjna – w tym etapie należy uzgodnić z rzeczoznawcą ppoż cały budek.

2)     instalacja gniazd ogólnych i komputerowych analogicznie do założeń z piętra pierwszego

3)     instalacje prowadzone na korytarzu - należy zaprojektować prowadzenie instalacji w korytach technicznych w obudowie z płyt kartonowo-gipsowych z rewizjami na wysokości pomieszczeń oraz przy zmianie kierunku koryta - analogicznie do piętra pierwszego,

4)     tablice piętrowe

-        wymiana tablic piętrowych wraz z osprzętem na III piętrze - tablice metalowe z podziałem na cztery skrzynki z możliwością demontażu.

-        wymiana osprzętu elektrycznego w tablicach w piwnicy oraz prace porządkowe w postaci usunięcia niepotrzebnych przewodów z koryt technicznych i pinów oraz wykonanie inwentaryzacji i opisów.

ETAP Va i Vb – wymiana opraw oświetleniowych na parterze (oprawy ogólne awaryjne i ewakuacyjne) – podział na dwa podetapy –podział powierzchni do etapów w uzgodnieniu z Zamawiającym

-        w pomieszczeniach biurowych korytarzach i toaletach oprawy wpuszczane w sufit podwieszany

-        w pomieszczeniach 16 -23 oprawy z oświetleniem zbliżonym do widma światła dziennego,

-        na sali obsługi mieszkańców część opraw wpuszczana w sufit podwieszany oraz dwie linie świetlne nad stanowiskami obsługi mieszkańców.

WYMAGANIA DLA OFERTY – złożenie wycen w ofercie dla każdego etapu

 

Oferty na każdy etap będzie rozpatrywana oddzielnie, Zamawiający przewiduje zawarcie umów z więcej niż z jednym oferentem.

Płatność za każdy etap w terminie 21 dni od daty odbioru.

TERMIN WYKONANIA:

-        Projekt etapu IIIa i IIIb – 28 dni od dnia zawarcia umowy

-        Projekty etapów IV, Va i Vb– 42 dni od odbioru projektu etapu II,

 

KARY:

-        za odstąpienie od umowy – 10% kwoty umowy

-        za każdy dzień zwłoki po terminie oddaniu projektu  - 100 zł.

 

W przypadku pytań prosze o kontak na nar tel. 22 44 35 522 

 

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.