UD-VI-WAG/20/17 - wykonanie dokumentacji technicznej wymiany instalacji elektrycznych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie, z podziałem na etapy

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 9 maja 2017 r. || Ostatnia aktualizacja: 2017-05-31 11:23:58

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 16 Maj 2017 16:00

wygrała firma: postępowanie bez rozstrzygnięcia

oferta opiewała na kwotę: 0 zł brutto.

w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta obejmująca tylko jeden etap

Lp. Opis Ilość
1

umowa

W imieniu Wydziału Administracyjno - Gospodarczego dla Dzielnicy Praga - Południe, zwracam się z prośbą o przedstawienie ofert na wykonanie dokumentacji technicznej (projekt, siwz, kosztorys, przedmiar) z podziałem na następujące etapy

1)     ETAP IIIa - wymiany instalacji elektrycznych na drugim piętrze,

2)     ETAP IIIb – doposażenie rozdzielni głównej niskiego napięcia w filtr aktywny dwukierunkowy redukujący moc bierną oraz wyższe prądy harmoniczne z założeniem rezerwy w związku z kolejnymi etapami przebudowy instalacji elektrycznych (etapy IIIa, IV, Va, Vb)

3)     ETAP IV – wymiana instalacji elektrycznych na trzecim piętrze i nadbudówce (IV piętro),

4)     ETAP Va i Vb – wymiana opraw oświetleniowych na parterze,

w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie.

 

Projekt należy wykonać korzystając z:

1)     Projektu budowano – wykonawczego modernizacji instalacji elektrycznych wewnętrznych i gniazd 230V dla sieci komputerowej w budynku Urzędu Dzielnicy Praga Południe w Warszawie przy ul. Grochowskiej 274 (ANEKS 3),

2)     Projektu wykonawczego modernizacji instalacji elektrycznych ogólnych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie,

3)     Dokumentacji podwykonawczej wymiany instalacji elektrycznych na piętrze pierwszym,

4)     Opracowania dotyczącego redukcji mocy biernej i wyższych prądów harmonicznych,

5)     Wiedzy technicznej i aktualnych przepisów prawa,

6)     Ustaleń z zamawiającym (w trakcie wykonywania),

 

OGÓLNE ZAŁAOŻENIA PROJEKTOWE

1)     oprawy LED (wszystkie), (ogólne, awaryjne, ewakuacyjne),

2)     barwa światła 3000 K

3)     oprawy z kloszem mikro-pryzmatycznym w pomieszczeniach biurowych i kloszem opalizującym na korytarzach, toaletach oraz pomieszczeniach technicznych,

4)     możliwość łatwego dobrania 3-4 zamienników opraw ogólnie dostępnych na polskim rynku,

5)     przedział cenowy opraw (ceny katalogowe):

-        belki na zwieszakach: 400 – 800 zł,

-        oprawy nastropowe: 300-700 zł,

-        wpuszczane w sufit podwieszany: 300-700 zł,

6)     typy opraw:

-        oprawy na zwieszakach z oświetleniem pośrednim 25 % strumienia światła rzucanego na sufit,

-        oprawy wpuszczane w kasetony sufitowe oraz naścienne (toalety),

-        oprawy nastropowe (III piętro) ze względu na niski sufit.

7)     gniazda ogólne i komputerowe należy umiejscowić po obu stronach pomieszczeń w zestawach - średnio 4 zestawy po 4 gniazda (2 szt. DATA i 2 szt. ogólnych),

8)     zestaw w puszce poczwórnej z ramką obejmującą 4 gniazda

9)     gniazda data w kolorze czerwonym

10)  doprowadzenie zasilania we wkuciu do opraw, gniazd i włączników,

11)  uwzględnienie w kosztorysach: wynoszenia mebli, dokładnego zabezpieczenia przed pyłem (mebli, pomieszczeń, korytarzy) - szczelne oklejanie folią, dokładnego sprzątania, zabezpieczenie przed pyłem gniazd logicznych oraz sprzętu komputerowego.

12)  wyszczególnienie w specyfikacji czasu wykonywania prac - po godzina pracy urzędu i w weekendy.

DANE DO PROJEKTOWANI DLA POSZCZEGÓLNYCH ETAPÓW

EATAP IIIa – wymian instalacji elektrycznych na piętrze II

1)     instalacja oświetleniowa ogólna, awaryjna i ewakuacyjna:

-        oprawy ogólne typu belka na zwieszakach wykonane z aluminium - wizualnie zbliżone do opraw zainstalowanych na pierwszym piętrze,

-        oprawy muszą posiadać czujniki natężenia światła dostosowujący ilość światła do warunków panujących w pomieszczeniu ewentualnie ściemniacz we włączniku.

-        -oprawy na zwieszakach muszą posiadać strumień światła pośredniego skierowany ku górze (25%) strumienia światła bezpośredniego,

-        oprawy awaryjne i ewakuacyjne analogiczne do założeń z piętra pierwszego,

2)     instalacja gniazd ogólnych i komputerowych analogicznie do założeń z piętra pierwszego

3)     instalacje prowadzone na korytarzu - należy zaprojektować prowadzenie instalacji w korytach technicznych w obudowie z płyt kartonowo-gipsowych z rewizjami na wysokości pomieszczeń oraz przy zmianie kierunku koryta - analogicznie do piętra pierwszego.

4)     tablice piętrowe - wymiana tablic piętrowych wraz z osprzętem na II piętrze tablice metalowe z podziałem na cztery skrzynki z możliwością demontażu wizualnie podobne do tablic na pierwszym piętrze.

5)     wymiana przełącznika w serwerowni  - automatyczne przełączanie zasilania

6)     podłączenie instalacji doprowadzanej na II piętro do rozdzielni w pomieszczeniu 206 w tym weryfikacja zabezpieczeń w rozdzielni i ewentualna zmiana.

ETAP IIIb - doposażenie rozdzielni głównej niskiego napięcia w filtr aktywny dwukierunkowy redukujący moc bierną (pojemnościowa i indukcyjną) oraz wyższe prądy harmoniczne z założeniem rezerwy w związku z kolejnymi etapami przebudowy instalacji elektrycznych (etapy IIIa, IV, Va, Vb)

Przy projektowaniu należy uwzględnić wielkość urządzenia w stosunku do pomieszczenia RGNN

Głównym kryterium jest uzyskanie zerowych obciążeń na rachunkach za moc bierną oraz jak największe ograniczenie wyższych prądów harmonicznych w instalacji elektrycznej.

ETAP IV  - wykonanie instalacji elektrycznych na piętrze II i nadbudówce piętro IV

1)     instalacja oświetleniowa ogólna, awaryjna i ewakuacyjna

-           oprawy ogólne w pomieszczeniach i korytarzach nastropowe w obudowie metalowej,

-          oprawy ogólne na zwieszakach w korytarzu blok B wymagania jak przy II piętrze

-           oparowy do wbudowani w sufit podwieszany na salach nr 301, 302-305, 306

-          instalacja awaryjna i ewakuacyjna – w tym etapie należy uzgodnić z rzeczoznawcą ppoż cały budek.

2)     instalacja gniazd ogólnych i komputerowych analogicznie do założeń z piętra pierwszego

3)     instalacje prowadzone na korytarzu - należy zaprojektować prowadzenie instalacji w korytach technicznych w obudowie z płyt kartonowo-gipsowych z rewizjami na wysokości pomieszczeń oraz przy zmianie kierunku koryta - analogicznie do piętra pierwszego,

4)     tablice piętrowe

-        wymiana tablic piętrowych wraz z osprzętem na III piętrze - tablice metalowe z podziałem na cztery skrzynki z możliwością demontażu.

-        wymiana osprzętu elektrycznego w tablicach w piwnicy oraz prace porządkowe w postaci usunięcia niepotrzebnych przewodów z koryt technicznych i pinów oraz wykonanie inwentaryzacji i opisów.

ETAP Va i Vb – wymiana opraw oświetleniowych na parterze (oprawy ogólne awaryjne i ewakuacyjne) – podział na dwa podetapy –podział powierzchni do etapów w uzgodnieniu z Zamawiającym

-        w pomieszczeniach biurowych korytarzach i toaletach oprawy wpuszczane w sufit podwieszany

-        w pomieszczeniach 16 -23 oprawy z oświetleniem zbliżonym do widma światła dziennego,

-        na sali obsługi mieszkańców część opraw wpuszczana w sufit podwieszany oraz dwie linie świetlne nad stanowiskami obsługi mieszkańców.

WYMAGANIA DLA OFERTY – złożenie wycen w ofercie dla każdego etapu

 

Oferty na każdy etap będzie rozpatrywana oddzielnie.

Zamawiający przewiduje zawarcie umów z więcej niż z jednym oferentem.

Płatność za każdy etap w terminie 21 dni od daty odbioru.

TERMIN WYKONANIA:

-        Projekt etapu IIIa i IIIb – 28 dni od dnia zawarcia umowy

-        Projekty etapów IV, Va i Vb– 42 dni od odbioru projektu etapu IIIa,

 

KARY:

-        za odstąpienie od umowy – 10% kwoty umowy

-        za każdy dzień zwłoki po terminie oddaniu projektu  - 100 zł.

 

 

W przypadku pytań prosze o kontak - Piotr Śłuzek - tel. 22 44 35 522

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.