UD-VI-WAG/28/16 - wykonanie konserwacji Sali Wydziału Obsługi Mieszkańców, korytarzy, pomieszczeń biurowych i toalet w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 16 listopada 2016 r. || Ostatnia aktualizacja: 2017-01-11 13:02:59

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 22 Listopad 2016 14:00

wygrała firma: WOLF COMPANY sp. z o.o., ul. Nowogrodzka 31, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 74415 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

umowa

Szanowni Państwo,

w imieniu Wydziału Administracyjno – Gospodarczego zwracam się z prośbą o przedstawienie oferty na wykonanie konserwacji Sali Wydziału Obsługi Mieszkańców, korytarzy, pomieszczeń biurowych i toalet w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie.

 

Prace należy wykonywać po godzinach pracy Urzędu (od godziny 16, w poniedziałki od 18) oraz w weekendy.

 

Poniżej zakres prac potrzebny do oszacowania oferty:

l.p.

PRACE

j.m.

ILOŚC

1.

Zabezpieczenie pomieszczeń folią na czas prac remontowych (zabezpieczenie folią mebli i powierzchni narażonych na zabrudzenia,  oklejenie ościeżnic, drzwi, okien itp., wykonie kotar oddzielających miejsca w których będą prowadzone prace, ograniczenie rozprzestrzeniania się pyłu)

m2

850

2.

Demontaż drewnianych odbojnic ściennych (SALA WOM KORYTARZE, POMIESZCZENIA)

m.b.

200

3.

Demontaż drobnych elementów ściennych na czas remontu oraz ich ponowny montaż po zakończeniu prac remontowych(SALA WOM KORYTARZE, POMIESZCZENIA)

X

X

4.

Uzupełnienie ubytków w ścianach po otworach mocujących odbojnice(SALE WOM i RŚRiFA, KORYTARZE, POMIESZCZENIA)

m2

10

5.

Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności(SALE WOM i RŚRiFA, KORYTARZE, POMIESZCZENIA, toalety)

m2

1600

6.

Gruntowanie podłoży preparatami "CERESIT CT 17" - powierzchnie pionowe(SALE WOM i RŚRiFA, KORYTARZE, POMIESZCZENIA)

m2

1600

7

Wykonanie lamperii z tynku Mozaikowego BOLIX TM o granulacji faktury 1,5 mm (SALE WOM i RŚRiFA, KORYTARZE)

m2

450

8.

Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni ścian wewnętrznych tynków gładkich bez gruntowania(SALE WOM i RŚRiFA, KORYTARZE, POMIESZCZENIA)

m2

1200

9.

Czyszczenie powierzchni płytek oraz fug środkami chemicznymi (TOALETY)

m2

400

10.

Jednokrotne malowanie farbą olejną krat okiennych

m2

16

11.

Drobne naprawy konserwacyjne(SALE WOM i RŚRiFA, KORYTARZE, POMIESZCZENIA)

X

X

12..

Demontaż drzwi wew. drewnianych wraz z ościeżnicami – 4 szt.

m2

7,50

13.

Dostawa i montaż drzwi wew. drewnianych EI30 wraz z ościeżnicami stalowymi – kolor biały  - 4 szt.

m2

7,50

14.

Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych

m2

170

15.

Gruntowanie podłoży preparatami "CERESIT CT 17" - powierzchnie poziome

m2

170

16.

Jednokrotne malowanie farbą olejną grzejników na kolor biały

kpl.

8

17.

Dostawa i montaż wykładziny filcowanej WORKSTEP Traffick z wywinięciem na cokół

m2

170

18.

Dostawa i montaż taśmy ochronnych, ściennych z PVC w kolorze białym o szerokości ok. 20 cm

m.b.

100

19.

Sprzątniecie i wywiezienie pozostałości po pracach

X

X

20.

Mycie podłóg po robotach remontowych

m2

600

 

 

 

 

 

Dodatkowe dane do wyceny:

  • 1 szt. drzwi z zainstalowanym samozamykaczem,
  • wykładzina WORSTEP TRAFFIC, igłowana PP, kolor RED 014, gramatura 190g/m2, grubość 5,2 mm, 33 klasa ścieralności.
  • tynk mozaikowy o obłych ziarnach, bez ostrych krawędzi kolor nawiązujący do istniejącego,
  • farba do ścian kolor biały i ecru.

 

Ocena ofert dokonywana będzie w kryterium:

cena brutto za realizację całego zamówienia – według następującego wzoru:

 

C  =

najniższa cena ofertowa brutto

 x  100 pkt  x  0,90

cena brutto oferty badanej

gdzie:

C – ilość punktów badanej oferty w kryterium ceny

100 pkt – maksymalna ilość punktów w danym postępowaniu

0,90 =  90 % – waga kryterium

Z tytułu kryterium „cena” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 90 pkt.

 

z tytułu kryterium okres gwarancji - w następujący sposób:

-          okres gwarancji od 24 do 35 miesięcy od daty odbioru końcowego           – 1 pkt

-          okres gwarancji od 36 do 47 miesięcy od daty odbioru końcowego           – 3 pkt

-          okres gwarancji od 48 do 59 miesięcy od daty odbioru końcowego           – 5 pkt

-          okres gwarancji 60 miesięcy i więcej od daty odbioru końcowego – 10 pkt

Wykonawca musi podać okres gwarancji w pełnych miesiącach.

Z tytułu kryterium „okres gwarancji” Wykonawca może uzyskać maksymalnie 10 pkt.

 

 

 

Zobowiązuje się oferenta do wykonania oględzin obiektu oraz sprawdzenia obmiarów przed złożeniem oferty.

 

W przypadku pytań proszę o kierowanie ich dzwoniąc pod nr tel. 22 44 35 522

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.