UD-VI-WAG/22/16 - umowa na zakup mebli biurowych dla Urzędu Dzielnicy Praga - Południe do lokalu przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 6 października 2016 r. || Ostatnia aktualizacja: 2017-01-12 15:26:37

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 10 Październik 2016 15:00

wygrała firma: Marek Józef Mikołowski ul. Pańska 2, 15-379 Białystok NIP: 9660588518

oferta opiewała na kwotę: 60926,82 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

umowa zakup

ZAPYTANIE  OFERTOWE

 Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy składa  zapytanie  ofertowe  na  dostawę i montaż  fabrycznie  nowych  mebli  biurowych na  terenie Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Podskarbińskiej 6.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         W ramach przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wycenę mebli wyszczególnionych w załączniku nr 1 biorąc pod uwagę opis techniczny mebli – załącznik nr 2, wykonanie, transport, rozładunek, wniesienie do miejsca przechowania oraz przeniesienie i montaż nowych mebli biurowych oraz innych materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia w późniejszym termonie ustalonym przez Zamawiającego do poszczególnych pomieszczeń..

 

Zamawiający dokona wyboru oferty na podstawie dwóch kryteriów : ceny i jakości. W celu dokonania oceny oferty przez Zamawiającego w kryterium "jakość" Wykonawca złoży wraz z ofertą próbkę kolorystyczną mebli przedstawiającą kolor oraz wykończenie płyty - oklejone obrzeżem PCV 2 mm. Próbka nie powinna być większa niż 20x30 cm.

Zamawiający odrzuci ofertę w przypadku gdy Wykonawca :

- nie załączy do oferty zdjęć lub rysunków technicznych mebli lub katalogu w formie papierowej

- złoży większą ilość próbek kolorystycznych niż obejmuje zapytanie.

Dołączone do oferty próbki, muszą być oznaczone w sposób pozwalający na identyfikację Wykonawcy. Próbkę należy umieścić w osobnym opakowaniu, zamkniętym  z dopiskiem "PRÓBKI". Próbki należy złożyć w miejscu i terminie przewidzianym dla składania oferty cenowej.

Złożone próbki/ katalogi nie będą podlegały uzupełnieniu, a ich brak spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy.

 

Na przedmiot zamówienia należy udzielić gwarancji na okres nie krótszy niż 24 miesiące od dnia protokólarnego odbioru końcowego.

 

Lokalizacja ustawienia mebli powinna być zgodna ze wskazaniem wyznaczonym przez Zamawiającego w pokojach  Urzędu   przy  ul. Podskarbińskiej 6  w Warszawie.

 

Szczegóły zamówienia określone zostały w projekcie umowy – załącznik nr 3 i opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 2. W projekcie umowy określono ponadto czas i miejsce realizacji zamówienia, obowiązki Wykonawcy, formę i sposób wynagrodzenia, zasady naliczania ewentualnych kar umownych, warunki odstąpienia/rozwiązania umowy.

 

W przypadku pytań proszę o kontakat Izabela Trzebińska nr  tel.: 022 44 35 211

Próbki materiałów należy dostarczyć pod adres:

Urząd dzielnicy Praga-południe m.st. Warszawy ul. Grochowska 274 pokój. 119 w Warszawie do Pani Izabeli Trzebińskiej.


załącznik nr 1

załącznik nr 2

załącznik nr 3

Wykaz złóżonych ofert

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.