UD-VI-WIN/39/16 – elektroniczny dedykowany serwis pomoc społeczna

Wprowadził:
Karol Kisiel
Karol Kisiel
(22) 44 35 250
, 4 października 2016 r. || Ostatnia aktualizacja: 2016-10-24 13:03:58

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 17 Październik 2016 12:00

wygrała firma: Wolters Kluwer SA

oferta opiewała na kwotę: 3686,31 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Elektroniczny dedykowany serwis pomoc społeczna

Elektroniczny dedykowany serwis dla: pracowników ośrodków pomocy społecznej, pracowników administrujących świadczeniami, pracowników socjalnych, asystentów rodziny, który odpowiada na najważniejsze pytania z zakresu: Pomocy Społecznej, Świadczeń rodzinnych, Zasiłku dla opiekunów, Funduszu Alimentacyjnego, Postępowania administracyjnego, Pieczy Zastępczej, przeciwdziałania przemocy w rodzinie, pomocy materialnej dla uczniów, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, Karty Dużej Rodziny, Programu Rodzina 500 plus, składek zdrowotnych.

 

Powinien:

• Sygnalizować zmiany w w/w zakresie –  codziennie w dni robocze,

• Sygnalizować zmiany w podstawach prawnych dot. w/w zakresu – codziennie w dni robocze,

• Znacznie zwiększyć szanse prawidłowego przeprowadzenia postępowania,
• Dać odpowiedź na pytania i rozwiać wątpliwości w trakcie procedury,
• Nie pozwolić, by świadczenie zostało bezpodstawnie przyznane lub nieprzyznane,
• Podpowiedzieć, jak postąpić w przypadku świadczeń nienależnie pobranych,
• Dać dostęp do wielu opracowań i dokumentów w jednym miejscu.

 

Serwis powinien gromadzić zagadnienia z w/w zakresu, czyli zbiory dokumentów różnego rodzaju (autorskich i urzędowych np.: projektów decyzji aktualnie obowiązujących) powiązanych ze sobą tematycznie, mających na celu rozwiązanie lub kompleksowe omówienie problemu przez specjalistę (eksperta z danej tematyki) związanego z konkretną dziedziną.

Serwis powinien zbierać dokumenty, których zadaniem jest prezentacja, istniejących (najczęściej różnych) poglądów interpretacyjnych organów orzeczniczych (organów administracji oraz sądów) w kontekście określonego zagadnienia prawnego, w sposób zwięzły opisywać istotę problemu, a następnie wskazywać czym konkretnie różnią się między sobą prezentowane poglądy prezentując odpowiednie fragment/tezy orzeczeń.

Serwis powinien zawierać zbiór zadanych przez klientów pytań z w/w zakresu tematycznego wraz z odpowiedziami specjalistów. Powinien umożliwiać zadawanie pytań ekspertom i uzyskanie fachowej porady w indywidualnej sprawie w w/w zakresie. Użytkownicy publikacji powinni otrzymać odpowiedź w ciągu 7 dni roboczych od terminu zadania pytania.

 

Serwis powinien zawierać informacje o orzecznictwie WSA i NSA nt: zagadnień z w/w zakresu.

 

Abonament roczny na 1 rok od daty zakupu.

1
Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 7 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.