UD-VI-ZP/73/16 Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Radziłowskiej na odc. od ulicy Zakopiańskiej, o łącznej długości ok. 65,00 mb. z odwodnieniem, oświetleniem, urządzeniem zieleni drogowej, usunięciem kolizji i zabezpieczeniem urząd
Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Radziłowskiej na odc. od ulicy Zakopiańskiej, o łącznej długości ok. 65,00 mb. z odwodnieniem, oświetleniem, urządzeniem zieleni drogowej, usunięciem kolizji i zabezpieczeniem urządzeń elektroenergetycznych, wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i opiniami wymaganymi szczególnymi przepisami oraz przebudowę ulic Zakopiańskiej, Radziłowskiej i Szczuczyńskiej
NR SPRAWY UD-VI-ZP/73/16
TERMINY:
składanie ofert do 26.07.2016 r. do godziny 12.00
otwracie ofert w dniu 26.07.2016 r. o godzinie 13.00
UWAGA !
W dniu 14.07.2016 r. wpłynęły do Zamawiającego pytania
Zmiana terminów
składanie ofert do 28.07.2016 r. do godziny 12.00
otwracie ofert w dniu 28.07.2016 r. o godzinie 13.00
UWAGA!
W dniu 16.08.2016 r. wpłynęło do Zamawiającego odwołanie - treść poniżej
1. Dzięki standaryzacji rozłożenia światła w zależności od wysokości lamp i rozstawu między ramionami słupa. Czy przewidujecie zmianę mocy elektrycznej poprzez falownik regulacji natężenia świetlnego
AD. 1 Zamawiający nie przewiduje regulacji natężenia świetlnego przez falownik.
2. Proszę dodać jaką przyjęliście założenia świetlne, to znaczy ile lumenów na 1 wat ponieważ różne moce posiadamy w ofercie 100 lumenów na 1 W jak również 125 lumenów 1 W na rok 2017 wprowadzamy 140 lumenów 1 W
AD. 2 Zamawiający wymaga najnowszych diod na rynku zapewniających wysoką efektywność świetlną oprawy w temperaturze 3000-3500K, nie mniej niż 95lm/W.
3. jaki obszar ma oświetlać i na jakiej wysokości będzie montowana lampa LED.
AD. 3 Oferent w dokumentacji projektowej określa parametry latarń.
4. Oraz oprawa stylowa na ulice pod konserwatorem czy normalna nowoczes
Ad. 4 Oprawy muszą być zgodne z oprawami na ul. Zakopiańskiej i Szczuczyńskiej.
Warszawa, 18.07.2016 r.
Odwołanie z dnia 16.08.2016 r.
Jednocześnie informujemy, że zgodnie z art. 185 ust. 2 ustawy wykonawca może zgłosić przystąpienie do postępowania odwoławczego w terminie 3 dni od dnia otrzymania kopii odwołania, wskazując stronę, do której przystępuje, i interes w uzyskaniu rozstrzygnięcia na korzyść strony, do której przystępuje. Zgłoszenie przystąpienia doręcza się Prezesowi Izby w formie pisemnej albo elektronicznej opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, a jego kopię przesyła się zamawiającemu oraz wykonawcy wnoszącemu odwołanie
Komisja przetargowa dokonała analizy wniesionego odwołania i po jego rozpatrzeniu na jej wniosek Burmistrz zatwierdził uwzględnienie przez Zamawiającego w całości zarzutów przedstawionych w odwołaniu :
-
Unieważnienia czynności wyboru najkorzystniejszej oferty,
-
Unieważnienia czynności wykluczenia Odwołującego oraz odrzucenia jego oferty,
-
Powtórzenia czynności badania i oceny ofert z uwzględnieniem oferty Odwołującego,
-
Wyboru oferty Odwołującego jako najkorzystniejszej.
W związku z powyższym Zamawiający dokonał ponownej oceny ofert i wyboru najhkorzystniejszej oferty.
Informacje o wyborze najkorzystniejszej oferty (pdf)
Warszawa, 22.08.2016 r.