UD-VI-ZP/9/14 wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Białowieskiej, z odwodnieniem, oświetleniem, urządzeniem zieleni drogowej, usunięciem kolizji i zabezpieczeniem urządzeń elektroenergetycznych w dzielnicy Praga-Południe

Wprowadził:
Agata Ziemska
Agata Ziemska
, 3 marca 2014 r. || Ostatnia aktualizacja: 2015-02-06 07:57:44 || PDF

 

wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy ulicy Białowieskiej,
z odwodnieniem, oświetleniem, urządzeniem zieleni drogowej, usunięciem kolizji
i zabezpieczeniem urządzeń elektroenergetycznych w dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy.

 

TERMINY:

składanie ofert do 13.03.2014 r. godz. 1100

otwarcie ofert 13.03.2013 r. godz. 1200 

 

składanie ofert do 17.03.2014 r. godz. 1100

otwarcie ofert 17.03.2013 r. godz. 1200 



 pliki do pobrania

specyfikacja istotnych warunków zamówienia + ogłoszenie (w formacie zip)

 

11.03.2014 r.

 

Wydział Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Praga Południe w imieniu Komisji Przetargowej udziela odpowiedzi na pytania, które wpłynęły do Zamawiającego dotyczące ww. zamówienia publicznego.

 

  1. Inżynier Ruchu m.st. Warszawy w opinii nr 143/07 wskazał, że należy zlikwidować mimośród skrzyżowania ul. Białowieskiej, Zagójskiej, Łukowskiej i Karczewskiej. Burmistrz Dzielnicy PragaPołudniewe wniosku o zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu budowy ul. Karczewskiej wskazał, że przebudowa ww. skrzyżowania odbędzie się przy okazji budowy/przebudowy kolejnych ulic w tym rejonie. Proszę więc o odpowiedź czy przebudowa skrzyżowania ulic Zagójskiej/Karczewskiej/Łukowskiej i Białowieskiej polegająca na likwidacji mimośrodu jest ujęta w zakresie projektu budowy ul. Białowieskiej?

Odp. 1. Zamawiający zakłada, że ulica Białowieska będzie zaprojektowana zgodnie z aktualnymi uzgodnieniami, w tym z uzgodnieniem Inżyniera Ruchu.

  1. Czy likwidacja mimośrodu skrzyżowania ulic Zagójskiej/Karczewskiej/Łukowskiej i Białowieskiej i wprowadzenie właściwej geometrii tego skrzyżowania powoduje, że wykonawca dokumentacji ma wykonać możliwe, ewentualne podziały nieruchomości ? Jeżeli tak to ilu nieruchomości, w jakim trybie ? Spec ustawy drogowej, czy decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego ?

Odp. 2. Jeżeli będzie taki wymóg to budowę należy realizować w trybie tzw. Spec-Ustawy drogowej

  1. W stanie istniejącym w pasie drogowym ul. Białowieskiej znajduje się sieć ciepłownicza 2x1000 (pod jezdnią) oraz co najmniej dwie komory na tej sieci również w jezdni. Czy w zakresie dokumentacji należy sporządzić projekt przebudowy tej sieci? Koszt takiej przebudowy może być większy niż projektu ulicy? Czy należy przewidzieć inwentayzację komór i odkrywki sieci w celu określenia stanu technicznego sieci ciepłowniczej? Czy należy wykonać ekspertyzy nośności istniejących elementów sieci ciepłowniczej w kontekście obciążenia ruchem drogowym i pozostawienia sieci bez zmiany lokalizacji? Czy w zakresie dokumentacji ująć projekty konstrukcji wzmocnienia nośności istniejących elementów sieci ciepłowniczej wraz z ich uzgodnieniem z firmą Dalkia?

Odp. 3. Należy stosować się do ustaleń z Dalkia S.A. Oczywiście Zamawiającemu zależy na możliwie najmniejszym koszcie przebudowy ulicy i nie zakłada potrzeby przebudowy sieci cieplnej.

  1. Proszę o precyzyjne określenie zakresu projektu Czy zakres zaczyna się od łuku w planie w rejonie stacji paliw (w tym miejscu pod względem ewidencyjnym kończy się ulica Białowieska i pozostała część drogi jest na działce ul. Grenadierów) czy też zaczyna się od skrzyżowania jezdni ul. Grenadierów prowadzącej ruch w kierunku ul. Ostrobramskiej ? Czy zakres ten obejmuje również obszar skrzyżowania Grenadierów/Grenadierów-Białowieska pod względem organizacji ruchu? Ze względu na małe odległości w organizacji ruchu należy rozpatrywać zawsze obszar oddziaływania skrzyżowania, więc obszar do analizy to Ostrobramska/Grenadierów/Białowieska – do końca wydzielonych pasów ruchu (organizacji ruchu wlotów)?

Odp. 4. Zamawiający zakłada, że projekt realizujemy wyłącznie na działkach należących do Dzielnicy Praga-Południe.

  1. Proszę o załączenie skrzyżowania ul. Budrysów z Białowieską (zatwierdzona stała organizacja ruchu). Czy w zakresie projektu ul. Budrysów było to skrzyżowanie? Proszę o załączenie mapy do celów projektowych rejonu skrzyżowania Budrysów z Białowieską pozwoli to na ocenę kolizyjności uzbrojenia z planowaną budową ul. Białowieskiej. Czy Zamawiający może udostępnić planszę uzgodnienia ZUD obszaru skrzyżowania Budrysów/Białowieska?

Odp. 5. Zamawiający nie posiada wymienionych materiałów.

 

Jednocześnie informujemy, o przedłużeniu terminu do składania i otwarcia ofert. Termin składania ofert upływa w dniu 17.03.2014 r. o godz. 1100. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.03.2014 r. o godz. 1200.


10.04.2014 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (w formacie pdf)