UD-VI-ZP/61/12 świadczenie usług pocztowych o wadze do 50 g oraz powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Praga-Południe

Wprowadził:
Agata Ziemska
Agata Ziemska
, 26 listopada 2012 r. || Ostatnia aktualizacja: 2013-05-13 14:07:14 || PDF

 

świadczenie usług pocztowych o wadze do 50 g oraz powyżej 50 g w obrocie krajowym i zagranicznym, w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczenia przesyłek pocztowych na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy Dzielnicy Praga-Południe

TERMINY:

składanie ofert do 03.01.2013 r. godz. 1000

otwarcie ofert 03.01.2013 r. godz. 1200 

Wadium – 10.000,- zł.

ZMIANA TERMINÓW:

składanie ofert do 14.01.2013 r. godz. 1000

otwarcie ofert 14.01.2013 r. godz. 1200 

składanie ofert do 04.02.2013 r. godz. 1000

otwarcie ofert 04.02.2013 r. godz. 1200 

 

 pliki do pobrania

ogłoszenie o zamówieniu publicznym (w formacie pdf)

27.11.2012 r.

specyfikacja istotnych warunków zamówienia (w formacie pdf)

21.12.2012 r.

W związku z wpłynięciem pytań dotyczących ww. postępowania Komisja Przetargowa przedstawia poniżej treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego.

 Treść pisma Wykonawcy:

 1. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu zawartego w treści części 10 pkt.7  SIWZ:

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia raz dziennie przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego w godzinach najpóźniej między 8:00 a 9:00 oraz do odbioru w godzinach między 14:00 a 15:00 przesyłek przygotowanych przez Zamawiającego do wysłania . Odbiór przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.

Proponujmy zapis:

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia przychodzących przesyłek pocztowych do siedziby Zamawiającego każdego dnia roboczego oraz do odbioru w godzinach między 14:00 a 15:00 przesyłek przygotowanych przez Zamawiającego do wysłania . Odbiór przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.

 2. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu zawartego w treści części 10 pkt.12  SIWZ:

Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego.

Proponujemy zapis:

Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich odbioru przez Wykonawcę od Zamawiającego z zastrzeżeniem zapisów zawartych w Regulaminie Wykonawcy świadczenia usług pocztowych stanowiącym załącznik nr 4 do Umowy.

 3. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu zawartego w treści części 10 pkt.14  SIWZ:

Każdorazowo, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego Zamawiający otrzyma specyfikację ilościowo-wartościową nadanych/zwróconych przesyłek pocztowych.

Proponujemy zapis:

Każdorazowo, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego Zamawiający otrzyma specyfikację ilościowo-wartościową nadanych oraz zwróconych przesyłek pocztowych.

 4. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu zawartego w treści części 10 pkt.15 SIWZ:

Podstawą obliczenia należnego wynagrodzenia będzie suma cen jednostkowych brutto za przesyłki faktycznie nadane lub zwrócone w okresie rozliczeniowym, stwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych oraz obowiązujących opłat i ustalonych opustów. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane – ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadawanych/zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego i potwierdzonego przez placówkę Wykonawcy.

 Proponujemy zapis:

Podstawą obliczenia należnego wynagrodzenia będzie suma cen jednostkowych brutto za przesyłki faktycznie nadane i zwrócone w okresie rozliczeniowym, stwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych oraz obowiązujących opłat i ustalonych opustów. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane – ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadawanych oraz zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego i potwierdzonego przez placówkę Wykonawcy.

 5. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu zawartego w treści części 10 pkt.17 SIWZ:

W trakcie realizacji zamówienia rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek i zwrotów, według cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w wykazie cen jednostkowych za świadczone usługi. W związku z tym Wykonawca określa w wykazie ceny jednostkowe również dla tych elementów zamówienia, których ilość wynosi zero.

Proponujemy zapis:

W trakcie realizacji zamówienia rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek nadanych i zwróconych, według cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w wykazie cen jednostkowych za świadczone usługi. W związku z tym Wykonawca określa w wykazie ceny jednostkowe również dla tych elementów zamówienia, których ilość wynosi zero.

 6. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu zawartego w treści części 10 pkt.19 SIWZ:

W trakcie realizacji zamówienia w razie potrzeby Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z dodatkowej usługi pocztowej świadczonej przez Wykonawcę a nie ujętej w wykazie cen jednostkowych za świadczone usługi. Dodatkowe usługi świadczone przez Wykonawcę zostały umieszczone w wykazie cen jednostkowych dołączonych do złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przetargowym i nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy.

Proponujemy zapis:

W trakcie realizacji zamówienia w razie potrzeby Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z dodatkowej usługi pocztowej świadczonej przez Wykonawcę a nie ujętej w wykazie cen jednostkowych za świadczone usługi. Dodatkowe usługi świadczone przez Wykonawcę będą realizowane na podstawie cennika Wykonawcy obowiązującego w dniu realizacji usługi.

 7. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu w Załączniku nr 6 do SIWZ pkt. 4  w Tabeli nr 2 „Ceny jednostkowe za świadczone usługi”?

W załączniku Nr 6 do SIWZ dotyczącym Cen jednostkowych za świadczone usługi została zamieszczona tabelka dotycząca podania cen jednostkowych oraz łącznej ceny według podanych szacunkowych ilości danego rodzaju przesyłek. Ze względu na fakt, iż cena jednostkowa za zwrot do nadawcy przesyłki rejestrowanej w obrocie krajowym uzależniona jest od gramatury, rozmiaru (Rozmiar I lub Rozmiar II) oraz niezrealizowanej usługi zwrotnego potwierdzenia odbioru (ZPO) Czy zamawiający przewiduje doprecyzowanie zapytania cenowego o powyższe uwagi?

 8. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu zawartego w §2  ust. 1 Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ?

Umowa zostaje  zawarta na czas określony, od dnia ……..2013 r. do dnia 30 listopada 2013 r. Proponujemy zapis:

Umowa zostaje  zawarta na czas określony, od dnia ……..2013 r. do dnia 30 listopada 2013 r. lub do chwili wyczerpania kwoty wynagrodzenia o której mowa w § 3 ust. 3, z tym, że obowiązek kontroli stanu wykorzystania tej kwoty leży po stronie Zamawiającego

 9. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu zawartego w §5  ust. 2 Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ?

Zapłata należności z tytułu faktur będzie następować w terminie 21 dnia od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.

Proponujemy zapis:

Zapłata należności z tytułu faktur będzie następować w terminie 21 dnia od dnia jej wystawienia przez Wykonawcę.

 10. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu zawartego w § 6  Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ?

Za termin zapłaty wynagrodzenia Strony uznają datę obciążenia konta bankowego Zamawiającego.

Proponujemy zapis:

Za termin zapłaty wynagrodzenia Strony uznają datę obciążenia konta bankowego Wykonawcy.

 11. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisu zawartego w §6 Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ?

1.Zamawiający ma prawo naliczenia Wykonawcy kary umownej:

1) w przypadku rozwiązania umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, w wysokości 10% wynagrodzenia brutto określonego w § 3 ust.3,

2) jeżeli Wykonawca nie odbierze od Zamawiającego przesyłek w dniu i czasie, o których mowa w pkt.7 opisu przedmiotu zamówienia (załącznik nr 1 do umowy) w wysokości 150zł za każde naruszenie.

2. Jeżeli kara umowna, o której mowa w ust. 1 nie pokryje poniesionej szkody, Zamawiający może dochodzić odszkodowania uzupełniającego.

3. W przypadku nie dotrzymania przez Wykonawcę terminu ustalonego w pkt.7 opisu przedmiotu zamówienia dla usług na przesyłki do 50g i powyżej 50g, Zamawiający ma prawo na koszt Wykonawcy zlecenia zastępczego wykonania usługi przez podmiot trzeci

Proponujemy zapis:

1. Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną:

1)     w przypadku rozwiązania umowy przez Wykonawcę z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w § 4ust.1 umowy;

2)     w przypadku utraty, ubytku, uszkodzenia przesyłki bądź niewykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy Wykonawca zapłaci Zamawiającemu należne odszkodowanie, zgodnie z przepisami rozdziału 5 ustawy z dnia 12 czerwca 2003 roku -Prawo pocztowe (tj. z 2008r. Dz. U.  Nr 189, poz. 1159 z późn. zm.);

2. Zapłata kar umownych nie wyklucza dochodzenia przez Zamawiającego odszkodowania na zasadach ogólnych kodeksu cywilnego.

3.Zamawiający zapłaci Wykonawcy odsetki ustawowe za każdy dzień opóźnienia, w przypadku niedotrzymania umówionego terminu płatności wynagrodzenia.

 12. Czy Zamawiający dopuszcza możliwość odstąpienia od zapisów zawartych w §9 Umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ dotyczących zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

 13. Czy zamawiający dopuszcza możliwość renegocjowania umowy po1 stycznia 2013 roku, z uwagi na wejście w życie nowych przepisów prawnych regulujących funkcjonowanie rynku usług pocztowych, w tym regulujących zasady wykonywania działalności gospodarczej polegającej na świadczeniu usług pocztowych (nowe Prawo pocztowe i rozporządzenia wykonawcze wydane na jego podstawie.)? Kwestia ta ma zasadnicze znaczenie, ponieważ po1 stycznia 2013 rokunie będą obowiązywały regulacje określone przez zamawiającego                       w SIWZ, a operatorzy pocztowi, w tym operator publiczny, będą obowiązani do prowadzenia działalności pocztowej zgodnie z przepisami obowiązującymi po1 stycznia 2013 roku.

 Odpowiedzi:

Ad. 1 zapis zawarty w części 10 pkt. 7 otrzymuje brzmienie:

Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia każdego dnia roboczego Zamawiającego przychodzących przesyłek pocztowych do jego siedziby w godzinach najpóźniej między 8:00 a 9:00 oraz do odbioru w godzinach między 14:00 a 15:00 przesyłek przygotowanych przez Zamawiającego do wysłania. Odbiór przesyłek dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia.

Ad. 2 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany zapisu.

Ad. 3 zapis zawarty w części 10 pkt. 14 otrzymuje brzmienie:

Każdorazowo, po zakończeniu miesiąca kalendarzowego Zamawiający otrzyma specyfikację ilościowo-wartościową nadanych oraz zwróconych przesyłek pocztowych.

Ad. 4 zapis zawarty w części 10 pkt. 15 otrzymuje brzmienie:

Podstawą obliczenia należnego wynagrodzenia będzie suma cen jednostkowych brutto za przesyłki faktycznie nadane i zwrócone w okresie rozliczeniowym, stwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych oraz obowiązujących opłat i ustalonych opustów. W przypadku przesyłek, które nie są rejestrowane – ilość i waga przyjętych lub zwróconych przesyłek stwierdzona będzie na podstawie zestawienia nadawanych oraz zwróconych przesyłek, sporządzonego przez Zamawiającego i potwierdzonego przez placówkę Wykonawcy.

Ad. 5 zapis zawarty w części 10 pkt. 17 otrzymuje brzmienie:

W trakcie realizacji zamówienia rozliczania pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym będą dokonywane na podstawie rzeczywistych ilości przesyłek nadanych i zwróconych, według cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w wykazie cen jednostkowych za świadczone usługi. W związku z tym Wykonawca określa w wykazie ceny jednostkowe również dla tych elementów zamówienia, których ilość wynosi zero.

Ad. 6 zapis zawarty w części 10 pkt. 19 otrzymuje brzmienie:

W trakcie realizacji zamówienia w razie potrzeby Zamawiający dopuszcza możliwość skorzystania z dodatkowej usługi pocztowej świadczonej przez Wykonawcę a nie ujętej w wykazie cen jednostkowych za świadczone usługi. Dodatkowe usługi świadczone przez Wykonawcę zostały umieszczone w wykazie cen jednostkowych dołączonych do złożonej oferty w niniejszym postępowaniu przetargowym i nie ulegną zmianie przez cały okres obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 10 ust. 6 pkt. 1 i 2 wzoru umowy.

Ad. 7 W załączeniu przesyłamy nowy załącznik nr 6 do siwz.

Ad. 8 zapis zawarty w §  2 ust. 1 wzoru umowy otrzymuje brzmienie:

Umowa zostaje  zawarta na czas określony, od dnia ……..2013 r. do dnia 30 listopada 2013 r. lub do chwili wyczerpania kwoty wynagrodzenia o której mowa w § 3 ust. 3, z tym, że obowiązek kontroli stanu wykorzystania tej kwoty leży po stronie Zamawiającego

Ad. 9 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany zapisu

Ad. 10 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany zapisu

Ad. 11 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany zapisu

Ad. 12 Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany zapisu

Ad. 13 Zamawiający dopuścił możliwość zmiany umowy w przypadku konieczności wprowadzenia zapisów wynikających ze zmian obowiązujących przepisów prawa (§10 ust.6 pkt 4) wzoru umowy).

 Jednocześnie informujemy, o przedłużeniu terminu do składania i otwarcia ofert. Termin składania ofert upływa w dniu 14.01.2013 r. o godz.1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.01.2013 r. o godz.1200.

 pliki do pobrania

zmiana ogłoszenia (w formacie pdf)

nowy załącznik nr 6 do siwz(w formacie pdf)

Warszawa, dn. 16.01.2013 r.

Zamawiający zamieszcza poprawiony załącznik nr 6 do siwz.

załącznik nr 6 do siwz (w formacie pdf)

Warszawa, dnia 15.02.2013 r.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (w formacie pdf)


 

levitra preise schweiz potenzmittel kamagra kaufen wie viagra verschrieben bekommen cialis once a day preisvergleich super kamagra aus deutschland cialis mit rezept preisvergleich