wymiana instalacji elektrycznej (III etap) w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich, przy ul. Majdańskiej 30/36 w Warszawie
wymiana instalacji elektrycznej (III etap) w Zespole Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich, przy ul. Majdańskiej 30/36 w Warszawie.
TERMINY:
składanie ofert do 29.05.2012 r. godz. 1000
otwarcie ofert 29.05.2012 r. godz. 1200
TERMINY:
składanie ofert do 30.05.2012 r. godz. 1000
otwarcie ofert 30.05.2012 r. godz. 1200
NOWE TERMINY:
składanie ofert do 31.05.2012 r. godz. 1000
otwarcie ofert 31.05.2012 r. godz. 1300
pliki do pobrania
specyfikacja istotnych warunków zamówienia + ogłoszenie (w formacie zip)
24.05.2012 r.
W związku z wpłynięciem pytania dotyczącego ww. postępowania Komisja Przetargowa przedstawia poniżej treść pytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiającego.
1. Prosimy o udostępnienie przedmiaru robót w wersji edytowalnej w programie kosztorysowym norma. Udostępnienie przedmiaru robót w wersji edytowalnej zapewni Zamawiającemu większe zainteresowanie przedmiotową inwestycją oraz wyeliminuje nieuzasadnioną czynność biurokratyczną.
2 Czy Zamawiający mógłby udostępnić przedmiar robót w formie edytowalnej?
AD.1 i 2 Przekazanie oferentom przedmiarów w formie pliku PDF, uniemożliwia ingerencję osób trzecich w ten przedmiar i tym samym powstaniu ewentualnych omyłek przy sporządzaniu oferty. Zachowujemy również zasadę równego traktowania oferentów, którzy posiadają inny program kosztorysowy niż Norma.
Pyt. 3 Czy Zamawiający dopuści spełnienie warunku wiedzy i doświadczenia, jeżeli oferent wykaże wykonanie remontu (modernizacji, wymiany) instalacji elektrycznej w innych placówkach użyteczności publicznej niż oświatowe, jeżeli instalacje w wykazywanych placówkach charakteryzują się dużo większym skomplikowaniem i złożonością niż instalacje placówek oświatowych (np. remont instalacji w szpitalu) ?
AD.3 SIWZ niniejszego postępowania nie zawiera warunku wykazania się pracami w placówkach oświatowych.
Pyt. 4 Prosimy o udostępnienie projektu wymiany instalacji elektrycznej z roku 2007 oraz doprecyzowanie zakresu prac ujętych w niniejszym postępowaniu (czy należy wycenić jedynie prace ujęte w udostępnionym projekcie z marca 2010, czy również jakiś zakres prac z projektu z roku 2007 ?).
AD.4 Oferent ma sporządzić kosztorys ofertowy wraz z zestawieniem materiałów (łącznie z ich cenami) zgodnie z pkt 16.2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zakres robót opisany jest w udostępnionej dokumentacji z roku 2007 i 2010 zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiarem robót.
Pyt. 5 Prosimy o udostępnienie czytelnych rysunków (umieszczone na stronie nie dają się prawidłowo odczytać z powodu zbyt grubych linii oraz liter.
Pyt. 6 Zgodnie z Dz. U. Nr 202 poz. 2072, par. 4 1 i par 5 Zamawiający zobowiązany jest do zamieszczenia projektów wykonawczych. Zamieszczone projekty wykonawcze, rzuty kondygnacji oraz schematy rozdzielnic uniemożliwiają rzetelną wycenę ponieważ są nieczytelne. Prosimy zamieścić czytelną dokumentację.
AD.5 i 6 Rysunki projektowe, przedstawione w postępowaniu, są czytelne przy odpowiednim ich powiększeniu, np. 400%. W celu ułatwienia sporządzenia oferty dołączamy na stronie internetowej poniżej jeszcze raz rzut instalacji Bud A II p oraz rzut Bud C.
Jednocześnie informujemy, o przedłużeniu terminu do składania i otwarcia ofert. Termin składania ofert upływa w dniu 30.05.2012 r. o godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.05.2012 r. o godz. 1200.
Niniejszym zapisy SIWZ dotyczące ww. terminów uważa się za zmienione.
pliki do pobrania
rzut instalacji Bud. A i C (w formacie zip)
28.05.2012 r.
Poniżej zostały zamieszczone rysunki w formacie jpg
Jednocześnie informujemy, o przedłużeniu terminu do składania i otwarcia ofert. Termin składania ofert upływa w dniu 31.05.2012 r. o godz. 1000. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31.05.2012 r. o godz. 1300.
Niniejszym zapisy SIWZ dotyczące ww. terminów uważa się za zmienione.
11.06.2012 r.
pliki do pobrania
unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia (format pdf)