UD-VI-WAG/13/19 - wykonanie w 2019 r. okresowych kontroli technicznych obiektów Urzędu Dzielnicy Praga - Południe

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 27 marca 2019 r. || Ostatnia aktualizacja: 2019-04-12 15:04:04

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 03 Kwiecień 2019 14:00

wygrała firma: NOTA-INSTALACJE Wojciech Karaś, ul. Wołodyjowskiego 13, Pruszków

oferta opiewała na kwotę: 8364 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

W imieniu Wydziału Administracyjno – Gospodarczego zwracam się z prośba o złożenie ofert na wykonanie w 2019 r. okresowych kontroli technicznych obiektów Urzędu Dzielnicy Praga - Południe w tym:

  1. Okresowej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania (przeglądu 5-letni) budynku Urzędu przy  ul. Grochowskiej 274 (do dnia 31.05.2019),
  2. Okresowej kontrola stanu technicznego i przydatności do użytkowania (przegląd 5-letni) parkingu przy ul. Grochowskiej 274 (do dnia 31.05.2019),
  3. Pomiarów elektryczne instalacji elektrycznych w obiektach Urzędu przy ul. Grochowskiej 274, Podskarbińskiej 6, 10B i Paca 39 (do dnia 31.05.2019),
  4. Półrocznej okresowej kontroli stanu technicznego i przydatności do użytkowania budynku Urzędu przy ul. Grochowskiej 274 (do dnia 30.11.2019).

Ofertę proszę złożyć w rozbiciu na każdy ww. punkt

Zakres prac określa załącznik -  link poniżej

załącznik

Wymagania jakie powinny posiadać osoby wykonujące kontrole i badania:

  • osoby wykonujące kontrole obiektów budowlanych  muszą posiada uprawnienia w odpowiedniej specjalności zgodnie z Ustawą Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.)
  • osoby wykonujące badania elektryczne muszą posiadać świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonania wskazanych badań.

 

 

Pytania dotyczące zapytania ofertowego proszę kierować do Pana Piotra Kaniewskiego dzwoniąc pod nr tel. 22 44 35 522

 

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

 

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.