UD-VI-WAG/52/18 - wykonanie odnowienia pomieszczeń w Punkcie Informacyjno-Konsultacyjnym przy ul. Paca 39 w Warszawie

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 16 listopada 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-12-06 15:46:35

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 23 Listopad 2018 09:00

wygrała firma: CLEAN CITY s.c., ul. Potockich 100, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 4563,3 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

umowa

ZAPYTANIE OFERTOWE

W imieniu wydziału Administracyjno – Gospodarczego dla Dzielnicy Praga – Południe zwracam się z prośbą o złożenie ofert na wykonanie odnowienia pomieszczeń w Punkcie Informacyjno-Konsultacyjnym przy ul. Paca 39 w Warszawie

Poniżej w tabeli znajduje się uproszczony przedmiar prac :

l.p.

Lokalizacja

zakres prac oraz parametry materiałów

j.m.

ilości

1

2

3

4

5

 

Punkt Informacyjno-Konsultacyjnym przy ul. Paca 39

Zabezpieczenie pomieszczeń folią na czas prac remontowych

m2

80

Przestawianie mebli i zabezpieczenie ich foliami

 

 

Drobne naprawy powierzchni tynków (przyjęto do 5% całej pow.)

m2

 
Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi  zmycie zabrudzeń

m2

50

Gruntowanie podłoży preparatami np. CERESIT CT17

m2

190

Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - kolor biały

m2

190

Sprzątnięcie pomieszczeń po malowaniu- odkurzenie pyłu zmycie podłóg, drzwi, okien

m2

80

 

Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia - Piotr Kaniewski  - tel. 22 44 35 522

Informacje dodatkowe

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
  5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy  cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 7 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.