UD-VI-WAG/26/18 (aktualizacja w/z z pytaniami i wyjaśnieniem) - dostawa i montaż regałów przesuwnych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 16 lipca 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-08-02 11:48:11

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 27 Lipiec 2018 12:00

wygrała firma: brak

oferta opiewała na kwotę: 0 zł brutto.

Zamawiający unieważnił postępowania i zakończył je bez wyboru najkorzystniejszej oferty

Lp. Opis Ilość
1

umowa

Szanowni Państwo,

w iminiu Wydziału Administracyjno - Gospodarczego zwracam się z prośbą o złożenie ofert na dostawę i montaż regałów przesuwnych w budynku Urzędu Dzielnicy Praga - Południe przy ul. Grochowskiej 274 w Warszawie

Zapytanie ofertowe umieszczone zostało w załączniku poniżej

załącznik - zapytanie ofertowe 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

1. Pytania do zapytania ofertowego

załącznik nr 1 

2. Odpowiedzi do załącznika nr 1 

Odp. 1
227 mm – 90%
327 mm – 10 %
Odp.2
Zamawiający dopuszcza wykonanie ścian bocznych z jednolitej blachy odpowiednio ukształtowanej i spełniającej wymogi wytrzymałościowe regałów.
Odp. 3
Zamawiający dopuszcza wykonanie szyny jezdnej z profilu stalowego, zabezpieczonego przed korozja poprzez cynkowanie
Odp. 4
Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne, położenie i wypoziomowanie szyn na istniejącej posadzce, odpowiednio przygotowanej ( usunięcie istniejącej wykładziny PCV oraz nawierzchni wykonanej z lastriko) w celu uzupełnienia całej powierzchni pomieszczenia pod płytkami typu gres.
Odp. 5
Zamawiający dopuszcza zastosowania mechanicznych rozwiązań konstrukcyjnych w regałach z napędem elektrycznym ( dot. rodzaju szyny jezdnej, grubości ściany, panelu przedniego itp.)

WYJASNIENIE do ust. 2 pkt 1 akp 3 zapytania ofertowego: na chwilę obecną Zamawiający nie podjął decyzji jaką opcję regałów wybierze do realizacji  - regały z napedem recznym  lub regały z napędem elektrycznym. 

Po zebraniu ofert Zamnawiający zdecyduje, które rozwiazanie techniczne przyjmie do realiacji.

Z wybranej grupy zostanie wybrana najkorzysteniejsza oferta.

 

W przypadku dodatkowych pytań proszę dzwonić na nr tel. 22 44 35 184

 

Informacje dodatkowe
1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.
2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.
3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z oferta jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami lezącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.
4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
5. Z wybranym Wykonawca zostanie zawarta umowa.
6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.
9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.
10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.
12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert , w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.
13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.
14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.