UD-VI-WAG/28/17 - konserwacja w latach 2017-2019 systemów bezpieczeństwa w budynkach Urzędu Dzielnicy Praga- Południe m.st. Warszawy

Wprowadził:
Piotr Kaniewski
Piotr Kaniewski
(22) 44 35 522
, 19 września 2017 r. || Ostatnia aktualizacja: 2017-10-04 12:01:13

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 28 Wrzesień 2017 12:00

wygrała firma: RAJ INTERNATIONAL sp. z o.o., ul. Wał Miedzeszyński 552 b, Warszawa

oferta opiewała na kwotę: 40768 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

umowa konserwacyjna

Szanowni Państwo,
Wydział Administracyjno-Gospodarczy dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy zaprasza do składania ofert na konserwację systemów bezpieczeństwa w budynkach Urzędu Dzielnicy Praga- Południe m.st. Warszawy. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia zawarte są w załączonym projekcie umowy wraz z załącznikami.

Ofertę proszę przesłać w rozbiciu na poszczególne konserwacje oraz łączną kwotę ust.1, 3, 5, 6, 10 za cały okres umowy tj. od 01 listopada 2017 r. do 31 października 2019 r. :

1. Za wykonanie jednego przeglądu konserwacyjnego systemów, o których mowa w § 1 ust. 1 pkt 1 lit. a, b, c i d oraz pkt 3 lit. a i b załączonego wzoru umowy strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości: …………… zł brutto (słownie: …………………………………... złotych 00/100).

2. Wynagrodzenie ustalone w ust. 1 obejmuje wykonanie czynności określonych w załączniku nr 1 do umowy, dojazd, użycie przez Wykonawcę własnego sprzętu oraz środków ochrony indywidualnej.

3. Za wykonanie jednego przeglądu konserwacyjnego systemów, o których mowa w § 1 ust.1 pkt 2 lit. a, b, c i d, pkt 4 lit. a, b i c oraz pkt 6 lit. a załączonego wzoru umowy strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości:……………zł brutto (słownie: ……………………………………00/100).

4. Wynagrodzenie ustalone w ust. 3 obejmuje wykonanie czynności określonych w załączniku nr 1 do umowy, dojazd, użycie przez Wykonawcę własnego sprzętu oraz środków ochrony indywidualnej.

5. Za wykonanie jednorazowej kalibracji czterech sztuk detektorów gazu, potwierdzonej dostarczeniem Zamawiającemu atestów kalibracyjnych lub skróconych świadectw wzorcowania, strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości: …………….. zł brutto (słownie: …………………………………..00/100).

6. Za wykonanie jednorazowego czyszczenia komór czujek optycznych i sprawdzenia poprawności ich działania, zlokalizowanych w systemach wymienionych w § 1 ust.1 pkt 1: lit. a i c, pkt 2 lit. a i b, pkt 3 lit. a oraz pkt 4 lit. a wzoru umowy , strony ustalają wynagrodzenie w formie ryczałtu w wysokości: ………….. zł brutto (słownie: ………………………………..00/100).

7. Czyszczenie komór czujek optycznych i sprawdzenie poprawności ich działania zostanie wykonane zgodnie z zaleceniami producenta, sprzętem własnym Wykonawcy przy użyciu własnych środków ochrony indywidualnej.

8. Stawkę roboczogodziny dla uzasadnionej wymiany części w systemach wymienionych § 1 wzoru umowy wraz ze wszystkimi kosztami, narzutami ustala się w wysokości: ……………. zł brutto (słownie: …………………. 00/100).

9. Zryczałtowaną stawkę za każdorazowy uzasadniony dojazd, wymagający za zgodą Zamawiającego wymiany części w systemach wymienionych § 1 wzoru umowy ustala się w wysokości: ………….. zł brutto (słownie: ……………………. 00/100).

10. Zryczałtowaną miesięczną stawkę za zlecenia usunięcia awarii w systemach wymienionych § 1 wzoru umowy, nie wymagającej wymiany części ustala się w wysokości ……………zł brutto ( słownie:………………… zł).

11. Łączna kwota przedmiotu zamówienia zawarta w ust.1,3,5,6,10 wzoru umowy w okresie 01.11.2017 r. do 31.10.2019 r. wynosi.........................................

 

Informacje dodatkowe

 

  1. Zamawiający będzie rozpatrywał oferty zgodne z ogłoszeniem.

  2. Wszystkie negatywne konsekwencje mogące wynikać z nierzetelnego przygotowania oferty (w tym oferty nieczytelnej), bądź oferty złożonej po terminie, obciążają Wykonawcę.

  3. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za nieskuteczne dostarczenie e-maila z ofertą, jeśli nie jest ono spowodowane przyczynami leżącymi po stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy.

  4. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.

  5. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa (wzór w załączeniu).

  6. Niezwłocznie po rozpatrzeniu ofert, w przypadku braku decyzji o unieważnieniu postępowania, informacja o wyborze Wykonawcy zostanie zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego, na której zostało zamieszczone ogłoszenie.

  7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ogłoszenie bez podawania przyczyn.

  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakończenia postępowania bez wyboru ofert.

  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do poprawiania w ofertach oczywistych pomyłek rachunkowych, a w konsekwencji poprawienia cen ofert.

  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania ogłoszenia w każdym czasie bez podawania przyczyny.

  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia negocjacji po zapoznaniu się z ofertami złożonymi w postępowaniu.

  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do pozostawienia postępowania bez wyboru ofert, w przypadku gdy cena najkorzystniejszej oferty przekroczy możliwości finansowe Zamawiającego.

  13. W przypadku uchylenia się wybranego Wykonawcy od podpisania umowy, umowa zostanie zawarta z Wykonawcą, którego oferta jako kolejna spośród pozostałych jest najkorzystniejsza.

  14. W sprawach nie ujętych w ogłoszeniu mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego.


ZAŁĄCZNIKI:

W przypadku pytań proszę o kontakt tel. 782-102-774

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.