UD-VI-PRD/WOŚ/52-54/18 Stała eksploatacja i konserwacja ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. : Motorowej/Ostrzyckiej, Grenadierów 51/59, Walecznych 59 w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2020 r.

Wprowadził:
Ewa Langowska
Ewa Langowska
, 31 października 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-11-29 10:27:56

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 12 Listopad 2018 23:00

wygrała firma: Ujęcie Motorowa/Ostrzycka i ujęcie Grenadierów 51/59 - OBERON Dorota Karbowiak-Pędzik, Ujęcie Walecznych 59 -Zakład "Hydro-bud" Anna Batóg

oferta opiewała na kwotę: 0 zł brutto.


Zwycięskie oferty:


Ujęcie Walecznych 59

 

Zakład „HYDRO-BUD”

Anna Batóg

 

 

ul. Czerwińska 9

03-661 Warszawa

 

  1. 1045,50 zł
  2. 35,11 zł
  3. 25 miesięcy

 

Oferta wybrana


Ujęcie Grenadierów 51/59

 

OBERON Dorota Karbowiak-Pęzik

 

 

Al. Wyszyńskiego 51/90

94-47   rszawa

 

 

  1. 815,00 zł
  2. 43,20 zł.
  3.  25 miesięcy

 

Oferta wybrana


Ujęcie Motorowa/Ostrzycka:  

 

1.

 

 

OBERON Dorota Karbowiak-Pęzik

 

 

 

Al. Wyszyńskiego 51/90

94-047 Warszawa

 

 

  1. 815,00 zł
  2. 43,20 zł
  3. 25 miesięcy

 

Oferta wybrana

Lp. Opis Ilość
1

UD-VI-PRD/WOŚ/52-54/18 Stała eksploatacja i konserwacja ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanych w Warszawie przy ul. : Motorowej/Ostrzyckiej, Grenadierów 51/59, Walecznych 59 w okresie od 01.12.2018 r. do 30.11.2020 r.

        Warszawa, dnia 31 października 2018 r.  

 

    Zapytanie ofertowe nr UD-VI-PRD/WOŚ/52-54/18

                                      

Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy składa zapytanie ofertowe na:

 „Wykonanie czynności, które umożliwią stałą eksploatację i konserwację ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanych w Warszawie przy ulicach: Motorowej/Ostrzyckiej, Grenadierów 51/59, Walecznych 59 w okresie od 1.12.2018 r. do 30.11.2020 r.”, a w szczególności na:

  1. bieżące utrzymanie i zapewnienie nieprzerwanego użytkowania ujęcia;
  2. stałe utrzymanie porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz ujęcia, 
  3. usuwanie awarii ciągu technologicznego ujęcia, usterek, wad w instalacjach wodno-kanalizacyjnych oraz elektrycznych,
  4. dokonywanie zakupów części zamiennych i materiałów dodatkowych niezbędnych do usunięcia awarii lub wad i zapewnienia ciągłej eksploatacji ujęcia,
  5. wykonywanie niezbędnych remontów obiektu budowlanego ujęcia i obudowy studni, w ramach zabezpieczonych środków na realizacje niniejszej umowy na zasadach określonych w ust. 3.
  6. pobieranie prób wody z ujęcia w celu monitorowania jej jakości i dostarczanie ich w celu wykonania analiz fizyko-chemicznych i bakteriologicznych do wskazanego przez Zamawiającego laboratorium chemicznego oraz przedkładanie Zamawiającemu ich wyników. 
  7. współpracę z przedstawicielami Państwowego Instytutu Geologicznego – Państwowego Instytutu Badawczego, z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 4 w zakresie i na warunkach  wynikających  z zawartego przez Dzielnicę Praga-Południe porozumienia o współpracy  Nr 1/2018/WOŚ-PRD z dnia 15 stycznia 2018 r. dot. wykorzystania ujęcia wody oligoceńskiej jako punktu obserwacyjno-badawczego w ramach obserwacji i badań wód podziemnych, prowadzonych przez PIG-PIB w ramach monitoringu badawczego wód podziemnych, stanowiącego zał. Nr 6 do niniejszej umowy  ( dotyczy wyłącznie ujęcia  przy ul. Walecznych 59) .

 

Zakres prac przewidzianych do wykonania w każdym ujęciu i warunki wykonania przedmiotu zapytania ofertowego przedstawia wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący zał. nr 1 do niniejszego zapytania, przy czym Zamawiający przewiduje zawarcie trzech umów tj. dla każdego ujęcia odrębnej umowy. Każdy oferent może złożyć oferty na wykonanie przedmiotu umowy w zakresie jednego, dwóch lub trzech ujęć wody oligoceńskiej.

Oferta cenowa powinna być złożona dla każdego ujęcia osobno i uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia dla danego ujęcia. W kalkulacji oferty w zakresie łącznego wynagrodzenia ryczałtowego miesięcznego prosimy uwzględnić koszty materiałów eksploatacyjnych dla każdego ujęcia, wymienionych w załączniku nr 3 do projektu umowy (odmienny dla każdego ujęcia). 

Dodatkowo wymagane jest aby:

- osoba sprawująca nadzór nad realizacją przedmiotu zapytania ofertowego posiadała wyższe wykształcenie i uprawnienia budowlane adekwatne do jego zakresu oraz przynależała do właściwej izby samorządu zawodowego,

- przynajmniej jeden pracownik winien posiadać uprawnienia do wykonywania napraw elektrycznych do 1 kW,

- osoby wykonujące prace objęte przedmiotem zapytania ofertowego winny posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno-epidemiologicznych.

Kopie wymaganych uprawnień i dokumentów proszę dołączyć do składanych ofert oraz parafować przedłożony wraz z niniejszym zapytaniem wzór umowy jako wyraz zapoznania się i zaakceptowania postanowień umowy.

 

Do oferty należy dołączyć także:

 

1. Wypis z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;

2. Wyliczenie, oferowanej wartości stawki roboczogodziny wraz z podaniem pozostałych składników cenowych: kosztów pośrednich i zysku, które będą stosowane przy wykonywaniu zleceń do umowy, podpisane przez oferenta, według wzoru, stanowiącego zał. nr 2 do niniejszego zapytania. 

Przed zawarciem umowy wyłoniony Wykonawca zobowiązany będzie do przedłożenia kopii (skanu) polisy ubezpieczeniowej OC Wykonawcy  z tytułu określonej działalności, o której mowa w § 7 projektu umowy na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł. Warunek ten musi być bezwzględnie spełniony przed podpisaniem umowy.

Termin złożenia ofert: do dnia 12 listopada 2018 r.

Miejsce złożenia ofert: Urząd m.st. Warszawy Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe, ul. Podskarbińska 6 w Warszawie, II piętro pokój 212; lub e-mail: [email protected]

 

Osoba upoważniona do kontaktu: Beata Maciszewska-Ożóg – Główny specjalista w Wydziale Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe, tel. 22-44-35-500, e-mail: [email protected]

 

Zasady wyboru najkorzystniejszej oferty:

Przy  wyborze najkorzystniejszej oferty będą brane pod uwagę:

  • - łączna cena brutto wynagrodzenia miesięcznego Wykonawcy w formie ryczałtu za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie określonym w §1 ust. 1  lit. a-b wzoru umowy, stanowiącego zał. nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, która będzie stanowiła 80% wagi zamówienia – C1,
  • stawka roboczogodziny według, której rozliczane będzie wykonanie prac realizowanych na podstawie osobnych zleceń do umowy, o których mowa w § 1 ust. 3 wzoru umowy, wyliczona przez oferenta według wzoru przedstawionego w zał. nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego, która  będzie stanowiła 15% wagi zamówienia – C2
  • zaoferowany okres gwarancji powyżej 24 miesięcy, podany przez oferenta w ofercie na wykonane prace, który  będzie stanowił 5% wagi zamówienia – G

 

Oferty będą porównywane według następującego wzoru:

 

            C1n                                C2n                                  Gb

Ob.= -------- X 80 % +  -------- X 15 % + --------------- X  5 %

            C1b                              C2b                                    Gn

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Treść oferty:

 

Nazwa Oferenta: .…………………………..…………………………………………………………

Adres: ……………………………………..……………………………………………………………

Tel/Fax: …………………………………………………………………………………………………

REGON: ………………………………………………………………………………………………..

NIP: ……………………………………………………………………………………………………..

Adres e-mail do korespondencji: ………………………………………………………………….

 

  1. W odpowiedzi na zapytanie ofertowe UD-VI-WOŚ/   /18 dotyczące wykonania czynności, które umożliwią stałą eksploatację i konserwację trzech ujęć wody oligoceńskiej, zlokalizowanych przy ulicach: Motorowej/Ostrzyckiej, Grenadierów 51/59. Walecznych 59 w Warszawie, w okresie od 1.12.2018r. do 30.11.2020 r. przedkładamy niniejsza ofertę oświadczając, iż akceptujemy w całości wszystkie warunki  zawarte w przedstawionym wzorze umowy i oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie ujęcia, zlokalizowanego  przy ul.   ……………………………………….., w następującej cenie:

1)    Łączna cena brutto, zawierająca należny podatek VAT miesięcznego wynagrodzenia w formie ryczałtu za wykonanie przedmiotu umowy w zakresie § 1 ust. 1 lit a i b (a+b) wynosi:…………………………………………………………… (słownie:   …………………………………………………………………………………)

W tym:

a)    miesięczna cena brutto ………………………………..…………………………………

(słownie: ………...………………………………………………………………………..),

za wykonanie bieżącego utrzymania 1 ujęcia i zapewnienie jego nieprzerwanego użytkowania, o którym mowa w § 1 ust. 1 lit. a wzoru umowy, skalkulowana z uwzględnieniem pełnego zakresu prac sanitarno-elektrycznych, przedstawionych w pkt 1 zał nr 1 do wzoru umowy wraz z kosztami zakupów materiałów eksploatacyjnych, wymienionych w zał. nr 3 do umowy (dla właściwego ujęcia opcja a,b,c) z wyłączeniem kosztów zakupów  materiałów porządkowych,

b)    miesięczna cena brutto……………………………………………………………………

(słownie: ……………………….………………………………………………………..),

za prace związane z utrzymaniem porządku i czystości wewnątrz i na zewnątrz ujęcia, o którym mowa w § 1 ust. 1 lit. b wzoru umowy, skalkulowana z uwzględnieniem pełnego zakresu prac porządkowych przedstawionych w pkt 1 zał.  nr 1 do wzoru umowy wraz z kosztami zakupu materiałów porządkowych wymienionych w zał. nr 3 (dla właściwego ujęcia opcja a, b, c).

UWAGA:

- miesięczna cena ryczałtowa brutto przedstawiona w pkt a) + miesięczna cena brutto przedstawiona w  pkt b) = Miesięczna cena ryczałtowa brutto.

2) Cena stawki roboczogodziny (robocizny) brutto, wyliczona zgodnie z zał. nr 2 do zapytania ofertowego: …………………………………………………………………

(słownie: ……………………………………………………………………………………...)

3)    Oferowany czas podjęcia interwencji (nie dłużej niż 90 minut) ………………………………………………………….. minut.

4)    Okres gwarancji na wykonywane roboty (nie krótszy niż 24 miesiące) ……………………miesięcy.

Wszystkie ceny brutto podano z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

2.  Oświadczam, że zapoznałem się z treścią wzoru umowy zapytania ofertowego i nie wnoszę do niego zastrzeżeń.

 

3.  Oferuję termin realizacji zamówienia zgodnie z postulowanym przez Zamawiającego tj.: od 01.12.2018 r. do 30.11.2020 r.

 

4.   Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym

 

 

Załączniki:

  1. Parafowany wzór umowy wraz z załącznikami nr 1 i 3,
  2. Wyliczenie oferowanej stawki roboczogodziny (roboczogodziny) – zgodnie z zał. nr 2 do zapytania ofertowego.
  3. Kopie wymaganych uprawnień i dokumentów:

a) ………………………………………………….………………………………………

b) ……………………………………………………………….…………………………

c) ………………………………………………………………………………………….

d) ………………………………………………………………….………………………

 

4. Wypis z KRS lub CEIDG

 

 

 

 

………………………………………………….                                                    ……………………………………………………………

(Data, miejscowość)                                                                                             (Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej, pieczęć wykonawcy)

 Załącznik nr 1 -wzór umowy

Załącznik nr 2 - wzór wyliczenia stawki roboczogodziny

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.