UD-VI-WIR/26/18 dozór oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie

Wprowadził:
Tomasz Lechowski
Tomasz Lechowski
, 24 października 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-11-09 14:03:33

Zapytanie o ofertę

Zapytanie jest wyłączone ze stosowania przepisów PZP na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w trybie poza ustawą o zamówieniach publicznych, nie podlega przepisom tej ustawy.

Wprowadził: Tomasz Lechowski
Tel: 224435354

Prosimy o składanie ofert

do dnia: 31 Październik 2018 16:00

zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżej

Lp. Opis Ilość
1

Wynik postępowania

Wydział Infrastruktury dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy zaprasza do złożenia oferty na dozór oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie w okresie od 16.12.2018 roku do 15.12.2020 roku.

W skład obiektu wchodzi:

a) boisko do gry w piłkę nożna ze sztucznej trawy wypełnionej granulatem o powierzchni 1860 m2

b)    boisko wielofunkcyjne do gry w koszykówkę i siatkówkę z nawierzchnia poliuretanową o powierzchni 613 m2

c)    modułowe systemowe zaplecze sanitarno-szatniowe o powierzchni ok 70 m2: dwie szatnie każda z kabiną natryskową, ubikacją i umywalką oraz dwie odrębne toalety po dwa oczka i dwie umywalki,

d)    chodniki i trawa w obrębie kontenerów o powierzchni ok. 400 m2.

2. Zakres prac i usług świadczonych na obiekcie:

1) w okresie poza sezonem tj. w dniach:

             - 16.12.2018r. - 31.03.2019 r.,

             - 16.12.2019r. - 31.03.2020 r.,

a) otwieranie boiska o godz. 8°°  i jego zamykanie o 22°° przez siedem dni w tygodniu,

b) włączanie oświetlenia o zmroku i jego wyłączanie o 22.00,

c) codzienny przegląd boisk i pomieszczeń w budynku sanitarno – socjalnym,

2) w okresie sezonu tj. w dniach:

             - 01.04.2019r. – 15.12.2019r.,

          - 01.04.2020r. – 15.12.2020r.,

a) otwieranie boiska o godz. 8°° i jego zamykanie o 22°° przez siedem dni w tygodniu,

b) otwieranie o godz. 10°° i zamykanie  o godz. 22°° pomieszczeń socjalno - sanitarnych przez siedem dni w tygodniu,        

c) zapewnienie całodziennej  obecności  pracownika Wykonawcy na terenie obiektu od godz. 10°°  do godz. 22°° przez siedem dni w tygodniu,

d) utrzymanie w ciągłej czystości pomieszczeń socjalno-sanitarnych tj. szatni oraz pomieszczeń z prysznicami i kabinami sanitarnymi,          

e) nadzór nad właściwym i bezpiecznym  korzystaniem z szatni i sanitariatów przez uczestniczących w zajęciach sportowo - rekreacyjnych,

f) koszenie trawy znajdującej się w obrębie kontenerów socjalnych.

3) w okresie sezonu i poza sezonem:

a) uruchamianie systemu alarmowego na okres zamknięcia boiska,

b) dokonywanie codziennego przeglądu obiektu, ogrodzeń, urządzeń sportowych stanowiących wyposażenie obiektu, w tym również nawierzchni sztucznej obiektu, w zakresie bezpieczeństwa i użyteczności,

c) utrzymanie  porządku i czystości w obrębie kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska, m.in. usuwanie liści i śmieci,

d) odśnieżanie chodników znajdujących się w obrębie kontenerów socjalnych i wejścia z Parku na teren boisk i wejść na boiska,

e) niezwłoczne powiadamianie Zleceniodawcy o kradzieżach, uszkodzeniach, zniszczeniach lub innych przypadkach mających związek z zachowaniem bezpieczeństwa i użyteczności boiska,

f) w przypadku ujawnienia wad w wyposażeniu obiektu, grożących powstaniem szkody, zabezpieczenie go przed powiększeniem szkody oraz  w miarę potrzeby dostępem osób trzecich i wykonanie czynności zmierzających do  ograniczenia szkody.

3. Wykonawca wykona  przedmiot  umowy  za pomocą  własnych pracowników, materiałów i  sprzętu.

4. Wykonawca będzie sporządzał miesięczne sprawozdania z realizacji przedmiotu umowy do 6-tego dnia następnego miesiąca, które po zatwierdzeniu przez Zamawiającego będą podstawą do wystawienia faktury.

5. Termin realizacji umowy od dnia 16 grudnia 2018 r. do dnia 15 grudnia 2020 r.

Proszę o złożenie oferty z ceną za miesiąc wykonanie usługi w okresie:

I.  Poza sezonem,

II.  W sezonie.

Proszę podać cenę brutto z należnym podatkiem Vat za jeden miesiąc wykonywanej usługi w każdym z okresów.

Do oferty należy dołączyć: wypis z Centralnej Informacji Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

Ofertę należy przesłać zgodnie ze wzorem z załącznika nr 1 do 31.10.18. r.  do końca dnia w zaklejonej kopercie na adres:

Urząd Dzielnicy Praga-Południe

Wydział Infrastruktury

ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa,

z dopiskiem: „NIE OTWIERAĆ” oferta na dozór oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie obiektu sportowo – rekreacyjnego ,,ORLIK” położonego przy ul. Szaserów w Parku im. Józefa Polińskiego w Warszawie.

Szczegółowych informacji udzieli Państwu Inspektor w Wydziale Infrastruktury dla Dzielnicy Praga-Południe – Tomasz Lechowski tel. (22) 44 35 354.

 

Kryterium wyboru najkorzystniejszej oferty będzie cena.

 

Załączniki do pobrania:

  1. Wzór oferty
  2. Wzór umowy

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi być sporządzona według wzoru. WZÓR do pobrania