UD-VI.PRD-WOS/38/18 Realizacja projektu z budżetu partycypacyjnego pod nazwą „Ptasie stołówki na Osiedlu Ostrobramska”.

Wprowadził:
Ewa Langowska
Ewa Langowska
, 26 czerwca 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-08-30 09:55:08

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 10 Lipiec 2018 12:47

wygrała firma: ZANO Mirosław Zatorski

oferta opiewała na kwotę: 15903,9 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Realizacja projektu z budżetu partycypacyjnego pod nazwą „Ptasie stołówki na Osiedlu Ostrobramska” na terenie osiedla Ostrobramska w Warszawie

Zamawiający – Urząd Dzielnicy Praga – Południe m. st. Warszawy zaprasza do złożenia ofert na:

  1.     Przedmiot zamówienia: realizacja projektu z budżetu partycypacyjnego pod nazwą „Ptasie stołówki na Osiedlu Ostrobramska” na terenie osiedla Ostrobramska w Warszawie, obejmująca:

                      I.        Ustalenie miejsc montażu, wykonanie, dostawę i montaż 6 szt. karmników dla ptaków na terenie Osiedla Ostrobramska przy ścisłej współpracy Wykonawcy z autorem projektu z budżetu partycypacyjnego pod nazwą „Ptasie stołówki na Osiedlu Ostrobramska” i  Zarządem Spółdzielni Mieszkaniowej „Ostrobramska” w Warszawie, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego;

 

                     II.        Ustalenie miejsc montażu, wykonanie, dostawę 6 szt. tablic informacyjno-edukacyjnych oraz ich montaż na terenie Osiedla Ostrobramska przy ścisłej współpracy Wykonawcy z autorem projektu z budżetu partycypacyjnego pod nazwą „Ptasie stołówki na Osiedlu Ostrobramska” i  Zarządem Spółdzielni Mieszkaniowej „Ostrobramska” w Warszawie, w tym wydruk wyklejek zawierających informacje o właściwym sposobie dokarmiania ptaków zimą i ich pojenia latem wraz z ich przytwierdzeniem (przyklejeniem) do tablic, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego

 

Przy ustalaniu ceny należy uwzględnić wartości wszystkich czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu umowy, w tym koszty zakupu materiałów, dostawy i montażu karmników i tablic wraz     z wydrukiem wyklejki przytwierdzonej do tablicy zawierającej informacje o właściwym sposobie dokarmiania ptaków zimą i ich pojenia latem oraz ich montażem.

Całkowita cena brutto wykonania przedmiotu umowy podana przez oferenta jest ceną, która nie może ulec podwyższeniu przez okres obowiązywania umowy, jeżeli zostanie zatwierdzona i przyjęta jako cena realizacji zamówienia przez Zamawiającego.

Oferent winien także zapewnić wykonanie robót zgodnie ze sztuką budowlaną, wiedzą techniczną, przepisami i normami oraz nadzór osób posiadających niezbędne uprawnienia.

 

Składając ofertę proszę wypełnić formularz cenowy podając następujące ceny:

  • cenę brutto za realizację całego zmówienie,
  • cenę brutto za realizację poszczególnych części (I, II)
  • cenę brutto przy wykonania, dostawy i montażu jednej tablicy,
  • cenę brutto przy wykonania, dostawy i montażu jednego karmnika

 

      Do porównania ofert będzie brana cena realizacji całego zamówienia, liczona według wzoru:

 

                                           C = (C1 x 6) + (C2 x 6)

      gdzie:

  • C1 - Cena brutto wykonania, dostawy i montażu 1 szt. tablicy, 
  • C2 - Cena brutto dostawy i montażu 1 szt. karmnika.

 

 

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium: cena 100% .

Wszystkie materiały użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać wymagane prawem aktualne atesty, dopuszczenia i certyfikaty.

 

  1. Termin realizacji zamówienia: 31.08.2018 r.,
  2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert cząstkowych na I i II cześć zapytania.
  3. Miejsce i termin złożenia oferty:

Pisemnie na adres: Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu                   m.st. Warszawy ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, lub dostarczyć drogą elektroniczną e-mail na adres: [email protected] lub dostarczyć osobiście do Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Praga-Południe Urzędu m.st. Warszawy z siedzibą przy ul. Podskarbińskiej 6 w Warszawie, pok. 212.

  1. Termin otwarcia ofert: 10.07.2018 r.
  2. Warunki płatności: przelew w ciągu 21 dni po wykonaniu i odbiorze usługi.
  3. Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcami:

Ewa Langowska tel. 224435503, adres e-mail: [email protected]

  1. Sposób przygotowania oferty: ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim.
  2. Formularz oferty do wypełnienia:

 

Oferuję wykonanie:

 

 

 

Cena netto w zł (słownie złotych).

 

Podatek VAT w zł (słownie złotych)

Cenę brutto w zł (słownie złotych)

 

Cena brutto za realizację całego zmówienia

 

 

 

 

 

Cena brutto za realizację tylko I części zmówienia

 

 

 

 

 

Cena brutto za realizację tylko II części zmówienia

 

 

 

 

Cena brutto wykonania, dostawy i montażu  1 szt. tablicy - C1

 

 

 

Cena brutto dostawy i montażu

1 szt. karmnika - C2

 

 

 

 

1)    nazwa wykonawcy ………………………………………………………………………………..…..

2)    adres wykonawcy ………………………………………………………………………………….….

3)    NIP. ……………………………………………

4)    Regon ; ………………………………………

5)    nr rachunku bankowego ………………………………………………………………………………

6)    Oświadczam, że zapoznałem się z opisem przedmiotu zamówienia i nie wnoszę do niego zastrzeżeń

7)    Termin realizacji zamówienia ………………………………………………………………………..

8)    Okres gwarancji ………………………………………………………………………………………

9)    Potwierdzam termin realizacji zamówienia do dnia ……………………………………………….

10)  Wyrażam zgodę na warunki płatności określone w zapytaniu ofertowym

11)  Data sporządzenia oferty ……………………………………………….

12)  Podpis wykonawcy lub osoby upoważnionej pieczątka wykonawcy.*

…………………………………………………….

*niepotrzebne skreślić

Załącznik nr. 1

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 52 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.