UD-VI-WIR/13/18 -wykonanie ekspertyzy technicznej zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynkach: - Szkoły Podstawowej nr 135 i Przedszkolu nr 198 przy ul. Bartosika 5 w Warszawie, Szkoły Podstawowej nr 120 przy ul Międzyborskiej 70 w Warszawie.

Wprowadził:
Mistur Zbigniew
Mistur Zbigniew
, 14 marca 2018 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-03-14 14:17:24

Zapytanie o ofertę

Zapytanie jest wyłączone ze stosowania przepisów PZP na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) w trybie poza ustawą o zamówieniach publicznych, nie podlega przepisom tej ustawy.

Wprowadził: Mistur Zbigniew
Tel: 224435368

Prosimy o składanie ofert

do dnia: 29 Marzec 2018 16:00

zgodne ze specyfikacją zamieszczoną poniżej

Lp. Opis Ilość
1

Zamawiający:

Urząd m.st. Warszawy

Urząd Dzielnicy Praga-Południe

ul. Grochowska 274

03-841 Warszawa

 zaprasza do złożenia oferty na:

Wykonanie ekspertyzy technicznej zabezpieczeń przeciwpożarowych dla dwóch budynków szkół na terenie Dzielnicy Praga-Południe:

- Szkoły Podstawowej nr 135 i Przedszkola nr 198 przy ul. Bartosika 5

- Szkoły Podstawowej nr 120 przy ul. Międzyborskiej 70

  W zakres zleconych robót wchodzą:

 - opis ogólnej charakterystyki obiektów,

- opis warunków budowlano- instalacyjnych i ich stan techniczny,

- charakterystyka pożarowa obiektu,

- opis zakresu niezgodności z przepisami,

- przyjęte rozwiązania wynikające z przepisów i dodatkowe, zapewniające właściwe zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku,

- analiza i ocena wpływu przyjętych rozwiązań na poziom bezpieczeństwa pożarowego,

- zapewnienie niepogorszenia warunków ochrony przeciwpożarowej,

 - uzgodnienie proponowanych rozwiązań z Wojewódzkim Komendantem Państwowej Straży Pożarnej.

 

  1. II.          Warunki udziału w postępowaniu:
    1. Wiedza i doświadczenie:

Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli oferent wykaże wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania oferty, co najmniej dwóch podobnych ekspertyz techniczno- budowlanych , które uzyskały pozytywne uzgodnienia.

  1. Osoby uprawnione do wykonania zamówienia.

 W celu weryfikacji należy być przygotowanym do  przedłożenia:

a)      wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

b)      oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia uprawnień.

       

  1. III.          Terminy realizacji umowy i warunki płatności

1.Terminem rozpoczęcia robót będzie data zawarcia umowy przez strony.

2. Postulowany przez zamawiającego termin zakończenia robót: 31 sierpnia 2018 r.

3. Zamawiający zastrzega, a oferent przyjmuje do wiadomości, iż rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy odbędzie się na podstawie jednej faktury, wystawionej po zakończeniu robót i podpisaniu przez strony umowy protokołu odbioru.

4. Przelew na rachunek bankowy wskazany przez oferenta w ofercie i fakturze, płatny w terminie 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z protokołem odbioru przedmiotu zamówienia, podpisanym przez strony umowy.

 

  1. IV.       Kryteria wyboru oferty
    1. Kryterium wyboru oferty: cena ofertowa – 100%.
    2. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najniższą cenę.
    3.  Oferta powinna zawierać cenę netto i brutto (cyfrowo i słownie) za wykonanie całego przedmiotu zamówienia.
      1. Od decyzji wyboru oferty nie przysługuje odwołanie ani zażalenie.
      2. Z wyłonionym oferentem zostanie zawarta umowa.

 

  1. V.          Opracowanie oferty - informacje dodatkowe
    1. Ofertę należy sporządzić na załączonym formularzu ofertowym, wypełnić wszystkie punkty oraz podpisać oświadczenie, o którym mowa w pkt. V, ust. 1.
    2. Oferta powinna być opatrzona pieczęcią firmową, posiadać datę sporządzenia, zawierać pełną nazwę, adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, adres e:mail, numery NIP i REGON, numer rachunku bankowego oferenta oraz czytelny podpis oferenta.
    3. Jeżeli oferent reprezentowany będzie przez pełnomocnika, do oferty winno być dołączone pełnomocnictwo potwierdzone notarialnie.

 

  1. VI.           Czas i miejsce złożenia oferty
    1. Ofertę proszę przesłać  w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie, na adres:

Urząd Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy,  Wydział Infrastruktury,

ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa

z dopiskiem: „Oferta – na wykonanie ekspertyzy technicznej zabezpieczeń przeciwpożarowych w budynkach:

- Szkoły Podstawowej nr 135 i Przedszkolu nr 198 przy ul. Bartosika 5 w Warszawie,

- Szkoły Podstawowej nr 120 przy ul Międzyborskiej 70  w Warszawie

lub złożyć osobiście, w Wydziale Obsługi Mieszkańców Urzędu Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy; parter budynku - okienko 4 lub 5, ul. Grochowska 274 Warszawa, w terminie do dnia 29 marca 2018 r. do godz. 16.00 (liczy się data wpływu oferty do urzędu).

  1. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
  3. W toku oceny i badania ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
  4. O wyborze najkorzystniejszej oferty, oferenci zostaną powiadomieni drogą elektroniczną.
  5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych .
  6. Złożenie niniejszego zapytania ofertowego nie stanowi oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego i otrzymanie w jego konsekwencji oferty nie jest równorzędne ze złożeniem zamówienia, i nie stanowi podstawy do roszczenia ze strony oferenta do zawarcia umowy.

 

 

  1. VII.          Kontakt z zamawiającym

Osoby uprawnione do kontaktów z oferentami:

  1. Pan Andrzej Wójcik – Naczelnik Wydziału Infrastruktury dla Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, tel. + 48 22 4435355, + 48 22 4435356;

e-mail: [email protected],

  1. Pan Zbigniew Mistur – Podinspektor w Wydziale Infrastruktury, tel. 22 4435368,

 e-mail: [email protected] 

Załączniki:

  1. Wzór oferty – załącznik nr 1  do umowy,
  2. Wzór oświadczenia oferenta – załącznik nr 2 do umowy,
  3. Wzór umowy,
  4. Decyzje Miejskiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej-SP 135
  5. Decyzje Miejskiego Komendanta Państwowej Straży Pożarnej-SP 120

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi być sporządzona według wzoru. WZÓR do pobrania