UD-VI-WAG/35/17 wykonanie aranżacji i projektu umeblowania pomieszczenia informatycznego

Wprowadził:
Małgorzata Chrzanowska
Małgorzata Chrzanowska
(22) 44 35 221
, 30 października 2017 r. || Ostatnia aktualizacja: 2018-01-09 11:07:15

Zapytanie o ofertę

Oferty przyjmowane były

do dnia: 02 Listopad 2017 15:00

wygrała firma: Noreka S. Chudzik Al. Wojska Polskiego 56/58, 05-800 Pruszków

oferta opiewała na kwotę: 2275,5 zł brutto.

Lp. Opis Ilość
1

Wykonanie aranżacji i projektu umeblowania pomieszczenia informatycznego.

Wydział Administracyjno – Gospodarczy prosi o złożenie oferty cenowej na wykonanie projektu aranżacj wraz z projektem umeblowania pomieszczenia informatycznego znajdującego się w Urzędzie Dzielnicy Praga – Południe m.st. Warszawy przy ul. Grochowskiej 274.

Pomieszczenie ma wymiary 8,50 m x 9,56 m. Projekt ma uwzględniać aranżację:

- istniejącego pokoju naczelnika o powierzchni 11,39 m2,

- 4 stanowiska pracy informatyków,

- kącik socjalny,

- miejsce do czyszczenia komputerów wraz z zamontowanym wyciągiem,

- miejsce przechowywania sprzętu przygotowanego do naprawy.

Rzut pomieszczenia znajduje się w załączniku.

 

Zleceniodawcy zależy na gospodarnym wykorzystaniu powierzchni, zgodnej z obowiązującymi przepisami.

 

Zlecenie zostanie podpisane po wyłonieniu najkorzystniejszej cenowo oferty i uzyskaniu akceptacji Burmistrza.

 

Czas realizacji projektu określa się na 5 dni roboczych.

 

Wykonany projekt będzie podstawą do zakupu mebli zgodnie z tym projektem. Zlecenie wykonania mebli będzie stanowiło oddzielny przedmiot zamówienia – zostanie zamieszczone na stronie Urzędu Dzielnicy Praga – Południe.

 

W razie pytań proszę o kontakt z Izabelą Trzebińską pod nr tel. 22 44 35 211 lub

e - mailem: [email protected].

Rzut pomieszczenia

Wybór ofert

 

Ważność przedstawionej oferty minimum 30 dni.
Oferta musi zawierać cenę netto i brutto oferowanego produktu.
Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowe od daty podpisania umowy.
Płatność przelewem 21 dni.
Transport środkami i na koszt dostawcy.